به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال زنان سپاهان در پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر زنان با کسب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست و کسب ۱۰ امتیاز پس از تیم‌های خاتون بم، ملوان و پالایش گاز ایلام در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

دختران طلایی‌پوش اصفهان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باید در اصفهان میزبان خاتون بم صدرنشین باشند و در صورت پیروزی در این بازی در امتیاز ۱۳ با خاتون برابر می‌شوند.

سپاهان با ۱۳ گل زده پس از خاتون بم دومین تیم لیگ برتر در گلزنی است، اما با نگاهی به لیست گلزنان سپاهان نکته قابل تاملی به چشم می‌خورد؛ از این ۱۳ گل فقط ۳ گل آن توسط مهاجمان سپاهان به ثمر رسیده که سهم فاطمه پسندیده ۲ گل و نازنین‌زهرا منصوری مهاجم جوان این تیم ۱ گل است و مابقی گل‌های این تیم توسط مدافعان و هافبک‌های سپاهان به ثمر رسیده است.

هاجر دباغی که فصل گذشته با به ثمر رساندن ۱۱ گل و ۱۰ پاس گل بهترین گلزن سپاهان در لیگ برتر زنان بود و رکورددار این عنوان با ۱۲۵ گل در باشگاه سپاهان است پس از حضوری کوتاه در تیم گوکولام کرالا هند و شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن این تیم هندی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به جمع طلایی‌پوشان بازگشت، اما به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی از ناحیه مچ پا تنها در برابر تیم نماینده البرز به میدان رفت.

در دیدار حساس هفته پنجم لیگ برتر زنان که شاگردان نیلوفر اردلان در ورزشگاه نقش جهان میزبان شهرداری سیرجان بودند، مهاجمان سپاهان در غیاب دباغی نتوانستند خطری جدی روی دروازه میهمان سیرجانی خود ایجاد کنند تا این دیدار حساس با برتری شهرداری سیرجان خاتمه یابد و جای خالی بهترین گلزن سپاهان بیش از پیش احساس شود.

سپاهانی‌ها امیدوارند با برطرف شدن مصدومیت دباغی، او را در دیدار حساس این تیم با خاتون بم در اختیار داشته باشند.