کارل هاینتس رومنیگه معتقد است یولیان ناگلزمان به زمان و کسب تجربه نیاز دارد.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی سابق بایرن مونیخ در مصاحبه با اسکای اسپورت آلمان در مورد قهرمانی این باشگاه در بوندسلیگا و آینده روبرت لواندوفسکی صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای آلمان، کارل هاینتس رومنیگه در این مصاحبه گفت:

فقط می توانم به باشگاه بابت فتح بوندسلیگا تبریک بگویم. ده قهرمانی متوالی اتفاقی است که هرگز در تاریخ فوتبال آلمان رخ نداده بود. بوندسلیگا صادقانه ترین جام است. این رقابت همیشه پایه ای برای بایرن مونیخ بود. وقتی ده بار متوالی فاتح این رقابت می شوید، فوق العاده است. آن ها فاتح مهم ترین جام ممکن شدند. در لیگ قهرمانان اروپا، میوه ها بسیار بالا هستند. متاسفانه آن ها در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ویارئال شکست خوردند که کمی غافلگیرکننده بود. آن ها باید سال آینده عملکرد بهتری داشته باشند. هدف این است که همیشه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسیم. نباید فراموش کنیم که یولیان ناگلزمان سرمربی جوانی است که نیاز به کسب تجربه دارد. تجربه ای که او در فصل جاری در این باشگاه کسب کرده، برای او بسیار ارزشمند است. برای او و البته باشگاه، بهترین ها را در مسیر دستیابی به اهداف باشگاه در لیگ قهرمانان آرزو می کنم. 

روبرت لواندوفسکی؟ نمی دانم قراردادش را تمدید خواهد کرد یا خیر اما او تا 2023 قرارداد دارد. خوش بین هستم که او سال بعد نیز اینجا خواهد بود. مذاکرات برای تمدید قرارداد زمانی انجام می شوند که لیگ برتر و پاری سن ژرمن نقل و انتقالات بزرگی انجام داده اند. آسان نخواهد بود. بوندسلیگا باید محتاط باشد تا رقابت طلب بماند، نه تنها در سطح داخلی بلکه همچنین در سطح بین المللی. آن ها برای این منظور به پول نیاز دارند. لیگ انگلیس با اختلاف قراردادهای اسپانسرینگ بهتری برای حق پخش و مالکانی مولتی میلیارد دارد. رقابتی ماندن کار آسانی نخواهد بود. لواندوفسکی در سال 2014 در انتقال آزاد به بایرن مونیخ آمد. او اگر به صورت آزاد نیز از باشگاه جدا شود، نه سال در این باشگاه بوده است. روبرت با بایرن مونیخ هر جامی که می توان با یک تیم فتح کرد را فتح کرده و در این مسیر به شدت دخیل بوده است. او یک انتقال برتر بود که انتظارات را برآورده کرد. اگر بماند، همه خوشحال خواهند بود.