به گزارش "ورزش سه"، آداما ترائوره که در دوران نوجوانی در آکادمی لاماسیا رشد کرده و در ادامه راهی لیگ برتر انگلیس شد، دیشب و با قراردادی قرضی تا پایان فصل به بارسلونا بازگشت. کاتالان ها در صورت تمایل به دائمی کردن قرارداد آداما ترائوره، باید در فصل تابستان رقم 30 میلیون یورو به باشگاه ولورهمپتون پرداخت کنند. حالا آداما ترائوره در اولین مصاحبه خود بعد از توافق با بارسلونا ابراز امیدواری کرد بتواند در طول فصل اعتماد ژاوی را در زمین جبران کند.

 

 

آداما ترائوره به تلویزیون باشگاه بارسلونا گفت: "امیدوارم بتوانم اعتماد به نفس خود را دوباره در زمین فوتبال پیدا کنم. هدف من رشد روزانه و همیشگی و یادگیری از اسطوره باشگاه یعنی ژاوی است. مهمترین مسئله این است که با سرمربی تیم صحبت کنم تا متوجه شوم او از من چه انتظاری دارد. اما به هر حال من با تمام توان در ترکیب بارسلونا بازی خواهم کرد.

 

هدف من این است که هر روز به عنوان یک بازیکن رشد کنم و چیزهای جدیدی یاد بگیرم و این مهمترین هدف برای من است. همیشه گفته ام: یک روز بدون یادگیری برای آداما ترائوره یک روز از دست رفته است. حالا قرار است زیر نظر یک مربی بزرگ که اسطوره بارسلونا بوده و در این باشگاه به موفقیت های زیادی دست یافته، تمرین کنم. من قدردان این اعتماد کادر فنی بارسلونا هستم و امیدوارم بتوانم آن را در زمین فوتبال جبران کرده و نمایش درخشانی داشته باشم."