به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی تیم پیکان، بعد از قبول شکست دو بر صفر مقابل تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در آغاز درباره این بازی اظهار داشت: دو نیمه‌ کاملا متفاوت داشتیم. نیمه اول شرایط خوبی بود و همه برنامه‌هایی را که داشتیم اجرا کردیم. اخراج بازیکن حریف برنامه‌های ما را به هم ریخت. فرق بازیکن باتجربه تراکتور با بازیکنان جوان ما اینجا مشخص شد. بازیکنان جوانی داریم و کم‌تجربه هستند و اخراج بازیکن تراکتور شیرازه تیم را از هم پاشید. اگر بازیکن خودمان اخراج می‌شد خیلی شرایط بهتری داشتیم. تا دقیقه 60 که بازیکن تراکتور اخراج نشده بود، شرایط بسیار خوب و موقعیت‌های زیادی داشتیم و تیم تراکتور نتوانست کاری روی دروازه ما انجام دهد.

ویدئو: 319728

او افزود: نبودن VAR به تیم ما ضربه زد و این موضوع یک مقدار نگران‌کننده شده است. این اشتباهات اکنون نگران کننده شده چون باعث افت تیم ما شده و یک گل سالم ما مردود اعلام شد. نمی‌دانم چرا این اشتباهات علیه تیم پیکان رخ می‌دهد. امیدوارم شرایطی فراهم شود که همه تیم‌ها در شرایط خاصی بازی کنند و اتفاقات خوبی برای فوتبالمان بیفتد. 
عنایتی درباره وضعیت شاگردانش توضیح داد: این بازی تمام شد. هر چه سریع‌تر باید ریکاوری شویم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم. مطمئن هستم در نیم فصل هر چقدر سهمیه تیم ما باشد، تغییرات خواهیم داشت. پیراهن تیم پیکان برای بعضی بازیکنان گشاد شده و فکر کردند کار راحتی در این تیم دارند. تغییرات بزرگی در نیم فصل خواهیم داشت و تیم را در شرایط سخت درست می‌کنم و سعی می‎‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. 

ویدئو: 319729

او در پایان نیز گفت: ما تمرینات منظمی داشتیم، علی الخصوص در بحث مهاجم. گلزنی باید در ذات یک بازیکن وجود داشته باشد. متاسفانه ما نتوانستیم ما در تیم پیکان و حتی در  در لیگمان گلزن نداریم و در سطح دنیا، یک نفر از ایران طارمی شد. باید استعدادهای گلزنی را پیدا کرده و پرورش دهیم و سخت است، اما باید سعی کنیم با تمرینات بیشتر و در نیم فصل بازیکنی جذب کنیم که بتواند این مورد را برطرف کنیم. مالکیت‌داشتن و نتیجه‌نگرفتن مشکلات ما را برطرف نمی‌کند. ما باید مالکیت داشته باشیم، فوتبال زیبا بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. مالک باشیم و فوتبال زیبا اجرا کنیم اما نتیجه نگیریم فایده ندارد. نقاط ضعفی داریم و باید با تمرین برطرفشان کنیم.