به گزارش "ورزش سه"، آلابا شب گذشته مانند چند بازی قبلی در ترکیب اصلی رئال مادرید برابر ویارئال حضور داشت، اما اتفاق تلخی که برایش رخ داد باعث شد چاره‌ای جز ترک زمین نداشته باشد. 

این بازیکن اتریشی در دقیقه 35 این بازی به‌شدت مصدوم شد و در حالی‌که احساس درد شدیدی داشت، توانست به کارش ادامه دهد و جایش را به ناچو داد. از همان ابتدا هم مشخص بود که مشکل او جدی است و این نگرانی وجود داشت که مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی باشد. 

1911169

این خبر پس از پایان بازی به‌صورت رسمی از سوی باشگاه رئال مادرید تایید شد تا این تیم در فاصله چهار ماه پس از شروع فصل جدید برای سومین‌بار پس از تیبو کورتوا و ادر میلیتائو با این مشکل روبه‌رو شده باشد. 

تیبو قبل از شروع فصل و در تمرین رئال مصدوم شد و سپس اعلام کردند که صلیبی داده است. میلیتائو در بازی برابر بیلبائو در همان هفته اول لالیگا از همین ناحیه آسیب دید.

1968248

رئال در تیم زنان خود نیز با چنین معضلی روبرو شده است. کارلا کاماچو و کارولین ویر در ماه سپتامبر از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدند.

به این ترتیب رئال مادرید تنها باشگاه دنیاست که در فصل جاری پنج بازیکنش با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شده‌اند که اتفاقی عجیب و کم‌سابقه است.

1968249