به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ در حال انجام مذاکرات نهایی هستند. به‌طور کلی به نظر می‌رسد که وضعیت در مرحله جدیدی قرار گرفته است. هم مدیران باشگاه بایرن‌مونیخ و هم مدیر برنامه و افراد نزدیک به این ستاره لهستانی با تمام سرعت برای مذاکرات نهایی آماده می‌شوند؛ موضوعی که حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن نیز آن را تایید کرد.

اما یک سوال مهم درباره ستاره لهستانی وجود دارد. اینکه آیا توافق بین لواندوفسکی و بایرن مونیخ برای تمدید قراردادی که در سال 2023 منقضی می‌شود شکل خواهد گرفت یا اینکه راه ستاره لهستانی و پر افتخارترین باشگاه آلمان به جدایی ختم خواهد شد؟ 

در همین راستا مدیر سابق باشگاه بایرن مونیخ یعنی کار هاینس رومنیگه درباره رابرت لواندوفسکی صحبت کرده و می‌گوید: "لواندوفسکی در سال 2014 به شکل آزاد به‌خدمت گرفته شد. در صورتی‌که به شکل آزاد از بایرن جدا شود 9 سال را در اینجا پشت سر گذاشته است. رابرت هر عنوانی را که می‌توان در فوتبال باشگاهی به‌دست آورد، کسب کرد و به بایرن کمک بزرگی کرد. او یک انتقال بزرگ بود. او فراتر از انتظارات بود. اگر بماند، همه خوشحال خواهند شد."

رومنیگه درباره قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا نیز گفت:"فقط می توانم به‌خاطر این عنوان به باشگاه تبریک بگویم. چنین چیزی در تاریخ فوتبال آلمان اتفاق نیفتاده است. وقتی برای 10 بار پیاپی آن را به‌دست می‌آورید یک اتفاق عالی محسوب می‌شود."