مهاجم پیشین تیم ملی آرژانتین می‌گوید سیتیزن‌ها حالا خود یکی از قدرت‌های فوتبال اروپا محسوب می‌شوند. 

کارلوس توز در آستانه تقابل منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفته است که نماینده اسپانیا باید به خاطر رویارویی با صدرنشین لیگ برتر نگران باشد. 

طرفداری - سایت گل | رویارویی با رئال مادرید به عنوان پر افتخارترین باشگاه تاریخ لیگ قهرمانان اروپا برای هر تیمی چالش بزرگی است ولی توز اعتقاد دارد قدرت سیتیزن‌ها هم نباید دست کم گرفته شود. شاگردان پپ گواردیولا پس از کنار زدن دیگر نماینده شهر مادرید در مرحله قبل، آماده رویارویی با لوس بلانکوس هستند. توز در مصاحبه با سایت رسمی منچسترسیتی گفته است:

امروز شرایط کاملا فرق می‌کند؛ حالا این رئال مادرید است که باید بابت رویارویی با منچسترسیتی نگران باشد. این مزیت تیم فعلی سیتی است. حالا رقبا باید به توانایی‌های این تیم توجه داشته باشند. با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم و زیر ساخت‌هایی که سیتی در طول سال‌ها فراهم کرده است، ما می‌توانیم در جبهه اروپایی پا به پای هر حریفی بجنگیم. 

در حالی که برنده این مسابقه باید به مصاف برنده بازی لیورپول - ویارئال برود، توز از پیش بینی کردن نتیجه بازی سیتی - رئال مادرید خودداری می‌کند. 

شرایط ۵۰-۵۰ است. من خیلی خوشحالم که سیتی را در این شرایط و در حال رقابت با بزرگ‌ترین تیم‌های اروپا می‌بینم. آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند قهرمان اروپا شوند ولی مهم این است که پس از ۱۰ سال، سیتی پا به پای تیم‌هایی مثل رئال مادرید پیش می‌رود و در بازی دور قبل با اتلتیکو هم همین گونه عمل کرد. دیدن میزان رشد سیتی در این ۱۰ سال مسرت بخش است. واقعا حیرت انگیز است. ما از رقابت در میانه جدول، به رقابت با بزرگ‌ترین تیم‌های اروپا رسیده‌ایم. همه ما باید به این دستاورد افتخار کنیم.