توماس توخل جدایی آنتونیو رودیگر از چلسی در پایان فصل را تایید کرد

رئال مادرید در حال حاضر بیشترین شانس را برای جذب رایگان رودیگر دارد.

طرفداری | قرارداد آنتونیو رودیگر با چلسی تا حدود دو ماه دیگر به پایان می‌رسد. سران چلسی تلاش زیادی برای توافق با رودیگر برای امضای قراردادی جدید داشتند اما تحریم‌های دولت بریتانیا علیه رومن آبراموویچ و توقف فعالیت‌های کلی باشگاه تا زمان تغییر مالکیت، مذاکرات را از جریان انداخت. تاخیری که در آغاز مجدد مذاکرات به وجود آمد، رودیگر را مجاب به مذاکره با سایر باشگاه‌ها کرد و طبق گزارشات، او در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار گرفته است. 

توماس توخل در‌ کنفرانس خبری پس از تقابل امروز چلسی با وست‌هم، تصمیم رودیگر برای ترک چلسی را تایید کرد. توخل در خصوص شرایط مدافع آلمانی توضیح داد:

وضعیت این گونه است که رودیگر می‌خواهد چلسی را ترک کند. او این موضوع را در یک جلسه خصوصی به من اعلام کرد. ما تمام تلاشمان را برای تمدید قرار او کردیم اما به خاطر شرایط باشگاه، نمی‌توانیم بیشتر از این بجنگیم. اگر تحریم‌ها وضع نمی‌شدند حداقل فرصت ادامه جنگیدن برای انجام این کار را به دست می‌آوردیم اما دست ما بسته بود. تصمیم رودیگر این است.

جدایی او چالش بزرگی خواهد بود. مهم نیست که من چقدر تونی را دوست دارم، چلسی در آینده بدون تونی خواهد بود و ما باید به دنبال پیدا کردن راه حل باشیم.