به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاید پاندمی کرونا بیش از همه تیم‌ها در دنیای فوتبال، گریبان‌گیر تیم‌های چینی شد و از آن‌ها که برای خود قدرت و شکوهی در فوتبال آسیا ساخته بودند، تیم‌های ضعیف با عملکردی فاجعه‌بار ساخته و شاید مرور عملکرد گوانگژو در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به خوبی این مسئله را اثبات کند.

گوانگژویی‌ها که با با هدایت ژنگ‌ژی به عنوان سرمربی-بازیکن پا به رقابت‌های آسیایی گذاشتند، ساعتی پیش چهارمین شکست متوالی خود را هم در این فصل از رقابت‌ها تجربه کردند تا قعرنشینی و آماری عجیب با لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ وداع کنند.

سرخ‌پوشان چینی که دو دوره قهرمانی آسیا را در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ در کارنامه دارند، در این فصل در ۴ مسابقه ۴ شکست را تجربه کرده و ۲۱ بار دروازه‌ی آن‌ها باز شده است و نکته‌ی عجیب این‌که بازیکنان گوانگژو ناکام در رسیدن به حتی یک گل بوده‌اند!

شکست ۵ گله برابر جوهور دارالتعظیم مالزی آغاز کار گوانگژو در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بود و سپس آن‌ها برای کاوازاکی شکست تحقیرآمیز ۸ گله را تجربه کردند و دو باخت متوالی ۳-۰ و ۵-۰ برابر اولسان هیوندای دیگر نتایج این فصل گوانگژو چین بوده است.