به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 74 بازی استانبول اسپور و ترابزون اسپور در هفته هفدهم سوپرلیگ، اچمل فایک ساریالی اوغلو، رئیس استانبول اسپور در واکنش به تصمیمات داور تیمش را از زمین خارج کرد.

در این بازی قبل از گلی که ترابزون را 2-1 پیش انداخت، لوشاج پس از درگیری با مندی مقابل محوطه جریمه ترابزون اسپور روی زمین افتاد. علی شانسلان داور بازی، کار را ادامه داد و آبی پوشان در ادامه گل دوم خود را به ثمر رساندند. بعد از بررسی VAR، داور تصمیم به تائید گل گرفت.

همین موضوع خشم استانبول اسپور را به دنبال داشت و اکل فایک ساریالی اوغلو، رئیس استانبول اسپور، تیمش را از زمین مسابقه کنار کشید. اچمل فایک ساریالی اوغلو، رئیس باشگاه استانبول اسپور در دقیقه 73 بازی به میدان آمد و در واکنش به عدم خطای داور قبل از گل دوم، تیمش را از زمین خارج کرد.

علی‌رغم اصرار برخی از بازیکنان استانبول اسپور برای ادامه بازی به مدت طولانی، رئیس باشگاه استانبول اسپور تصمیم خود را تغییر نداد و تیمش را از زمین بیرون آورد.

نکته جالب اینکه حتی رئیس باشگاه ترابزون اسپور نیز برای آرام کردن رئیس استانبول اسپور وارد زمین شد اما نتوانست او را آرام کند.

قرار است فدراسیون فوتبال ترکیه این موضوع را بررسی و حکم نهایی را صادر کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که هفته گذشته نیز درگیری رئیس باشگاه آنکارا کوجو با داور و ضربه مشت او به صورت داور، تعجب بسیاری از هواداران و اهالی فوتبال را در ترکیه برانگیخته بود.