به گزارش "ورزش‌سه"، در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ دسته اول، تیم چادرملو اردکان میهمان تیم دریای بابل بود که موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد تا با ۳۸ امتیاز قهرمان نیم فصل شود.

شاگردان سعید اخباری بازی را هجومی آغاز کردند و چند موقعیت خوب هم به دست آوردند که این موقعیت‌ها با بدشانسی تبدیل به گل نشد. در ادامه اما و در وقت‌های اضافه نیمه اول این رضا محمودآبادی بود که روی پاس هادی حبیبی‌نژاد و با ضربه‌ای دقیق دروازه تیم میزبان را باز کرد تا نیمه اول با برد چادرملو به پایان برسد.

در نیمه دوم، دو تیم تغییراتی در نفرات خود به وجود آوردند. در دقیقه ۶۰ هادی حبیبی‌نژاد با ضربه‌ای فنی دروازه دریا بابل را برای دومین‌بار باز کرد. در ادامه چادرملو باز هم روی دروازه تیم بابلی موقعیت‌سازی کرد تا باز هم حبیبی‌نژاد دومین گل خود و سومین گل چادرملو را در این بازی به ثمر برساند. 

1969156

شاگردان داود سیدعبای نتوانستند در این بازی عملکرد خوبی داشته باشند و تنها موقعیت خطرناک دریای بابل در این بازی، ضربه‌ای بود که با فاصله کم از بالای دروازه حجت صدقی به بیرون رفت. 

شاگردان اخباری با این پیروزی 38 امتیازی شدند تا در پایان نیم فصل قهرمانی را جشن گرفته باشند. آنها برای معرفی شدن به عنوان قهرمان نیم فصل در حضور تیم‌های مدعی خیبر ، فجر و نفت مسجد سلیمان 12 برد کسب کردند، 2 تساوی به نام آنها ثبت شد و 3 شکست هم تجربه کردند.

1969157

در سوی دیگر تیم دریای بابل با قبول هشتمین شکست فصل با 11 امتیاز در رتبه شانزدهم باقی ماند تا با توجه به 8 تساوی و تنها کسب یک پیروزی در نیمه اول فصل، کار سختی برای ماندن در لیگ یک در نیم فصل دوم داشته باشد.