به گزارش "ورزش سه"، در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لالیگا تیم بارسلونا با یک گل مغلوب میهمان خود رایو وایه کانو شد. با این نتیجه، رئال مادرید تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارد تا قهرمانی خود را در این فصل قطعی کند.

شاگردان کارلو آنجلوتی در حال حاضر با 78 امتیاز از 33 بازی در صدر جدول رده بندی لالیگا حضور دارند. بارسا و سویا با 63 امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده آنها به حساب می آیند. رئالی ها که روز سه شنبه باید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مقابل سیتی به میدان بروند، تنها چند روز بعد از این بازی و پیش از تقابل برگشت، می توانند جشن قهرمانی در لالیگا را بگیرند.

 

رئال مادرید با فتح این فصل از لالیگا، تعداد قهرمانی خود در این رقابت ها را به عدد 35 خواهد رساند. بارسا (26 قهرمانی) و اتلتیکو (11 قهرمانی) فاصله زیادی با تعداد قعرمانی های رئال به عنوان پرافتخارترین تیم لالیگا دارند.

 

بازی بعدی رئال در لالیگا، روز شنبه هفته آینده مقابل اسپانیول برگزار خواهد شد. این تیم در صورت کسب حتی یک نتیجه مساوی نیز، رتبه نخست خود را دست نیافتنی خواهد کرد چرا که با 79 امتیاز، حتی اگر همه بازی های بعدی اش را هم ببازد، باز هیچ تیمی نخواهد توانست به این امتیاز برسد.

یک نکته جالب در مورد قهرمانی زودهنگام رئال مادرید این است که اگر شاگردان کارلتو بازی با اسپانیول را با نتیجه لازم پشت سر بگذارند در بازی هفته بعد (سی و پنجم) مقابل اتلتیکو مادرید، دربی پایتخت را برگزار خواهند کرد و آنجاست که باید منتظر تشکیل تونل قهرمانی شاگردان سیمئونه برای تیم رقیب باشیم!