به گزارش "ورزش سه"، رودریگو تاباتا خستگی‌ناپذیر، حتی در 43 سالگی نیز همچنان به فوتبال ادامه می‌دهد. این بازیکن تابستان امسال از السد به الریان پیوست تا حداقل برای یک فصل دیگر در لیگ ستارگان قطر به بازی بپردازد.

تاباتا از سال 2011 دائما بین دو باشگاه بزرگ قطری در رفت و آمد بوده است به نحوی که 204 بار برای الریان و 128 مرتبه نیز با لباس السد به میدان رفته است و همین سخت‌کوشی و حضور مستمر او در مسابقات باعث شد تا در بازی اخیر تیمش، به شکل متفاوتی از این بازیکن استقبال شود.

ویدئو: 320064

در جریان دیدار روز گذشته الریان و المرخیه بود که رودریگو تاباتا در دقیقه 66 به جای احمد الراوی وارد زمین مسابقه شد. در لحظه انجام این تعویض، ناگهان تمامی پروژکتورهای استادیوم احمد بن علی خاموش شد که این موضوع تعجب گزارشگر بازی را نیز به دنبال داشت.

1969646

در شرایطی که تاباتا وارد زمین مسابقه شده بود و نورافکن‌های استادیوم خاموش شده بود، ناگهان موزیک یکی از معروف‌ترین کشتی کچ کاران دنیا ملقب به آندرتیکر نیز از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

هر کدام از ورزشکاران رشته کشتی کچ برای ورود به رینگ مبارزه، آهنگ خاصی را برای خود انتخاب کرده‌اند و روز گذشته نیز با ورود رودریگو تاباتا، موزیک ورود آندرتیکر پخش شد که به معنای خستگی ناپذیر بودن ستاره الریان بود که همچنان در 43 سالگی مشغول بازی است.

1969647