به گزارش "ورزش سه"، خط دفاع رئال مادرید پس از مصدومیت داوید آلابا از ناحیه رباط صلیبی، وارد شرایط بحرانی و عجیبی شده است.

تنها مدافعان سالم تیم اول رئال مادرید فقط ناچو فرناندز و آنتونیو رودریگر هستند. اخباری منتشر شد که رئال قصد ندارد در ژانویه مدافعی به خدمت بگیرد و اگر اتفاقی هم برای رودیگر یا ناچو رخ دهد، کادر فنی از ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی در پست دفاع وسط استفاده خواهد کرد.

1969764

این اتفاق خیلی زود رخ داد. در دقیقه ۵۲ دیدار رئال برابر آلاوز، ناچو فرناندز با بی‌احتیاطی و خطایی بی‌مورد پایش را بر روی پشت مچ پای اومورودیون، بازیکن حریف قرار داد. داور ابتدا به ناچو کارت زرد داد اما پس از مشورت با کمک داور ویدئویی و بازبینی صحنه تصمیمش را تغییر داد و کارت زرد به قرمز تبدیل شد.

ناچو از زمین مسابقه اخراج شد تا رئال در ادامه بازی با یک چالش جدی روبه‌رو شود. بلافاصله پس از اخراج ناچو، لوکا مودریچ از زمین مسابقه خارج شد و اورلین شوامنی به بازی آمد. شوامنی در قلب دفاع قرار گرفت و به نظر می‌رسد در بازی بعدی رئال مقابل مایورکا هم در همین پست حضور خواهد داشت زیرا در حال حاضر تنها مدافع وسط تخصصی رئال مادرید رودیگر است و یکی از هافبک‌های تیم باید در کنار او قرار بگیرد.

1969765
1969766