به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز شب گذشته ناجی رئال مادرید در بازی برابر آلاوس شد. رئال مادرید تا دقیقه 92 برابر میزبان ته جدولی خود بدون گل متوقف شده بود و با 10 نفر نیز به کار ادامه می داد که لوکاس روی یک ضربه کرنر و ارسال تونی کروس با ضربه سر موفق شد دروازه را باز کند و سه امتیاز را به تیمش هدیه بدهد. رئال با همین یک گل صدرنشین لالیگا شد.

1969804

لوکاس در پایان بازی گفت: «طعم شیرینی از این بازی برای ما به جا ماند و البته باید بگویم بازی بسیار سخت و پیچیده‌ای بود. با یک یار کمتر رنج کشیدیم ولی تا پایان دوام آوردیم و به موقع ضربه نهایی را زدیم. البته ما حتی یک لحظه هم از رسیدن به پیروزی ناامید نشدیم. روند تیم افت نکرد و این باعث خوشحالی بسیار است.»

1969803

لوکاس ادامه داد: «سعی داشتم مدافعی که رودیگر را می‌خواست مهار کند، بلوکه کنم ولی در یک لحظه توپ به من رسید و خوش شانس هم بودم که توپ گل شد. واقعیت این است که خیلی خیلی خوشحالم. لحظه شادی بود و همه بازیکنان بر سر من ریختند که نشان از صمیمیت و اتحاد تیمی دارد. برابر همه حریفان به چنین اتحادی نیاز داریم. ما همه در یک مسیر حرکت می‌کنیم و پایان خط کسب همه عناوین قهرمانی است. ما حتی با یک یار کمتر نیز عقب نکشیدیم. می‌خواستیم صدرنشین به تعطیلات برویم و موفق شدیم. این روند را باید در سال 2024 نیز ادامه داد.»

1969809