به گزارش ورزش سه  در تمام روزهای اخیر که تیم ملی برنامه اردویی و بازی تدارکاتی نداشته کادر فنی تیم ملی بیکار نبوده‌اند و یکی از مهمترین برنامه‌های روزانه شان آنالیز و بررسی تیم‌های شرکت کننده جام ملت‌های آسیا بوده است.

طی روزهای گذشته 4 نفر از دستیاران امیر قلعه نویی 23 تیم دیگر حاضر در این تورنمنت را کاملا آنالیز کرده اند.این آنالیز شامل تمام موارد به تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌هاست و حالا کادر فنی دیتای کاملی از این تیم‌ها در اختیار دارد.

مربیان تیم ملی با بررسی دقیق نفرات تیم‌ها، مدل بازی ، سیستم ، استراتژی و ... هر تیم آنالیز جامعی در اختیار دارند که به صورت فایل شده در اختیار کادر خواهد بود.این آنالیز از آن جهت حایز اهمیت است که  در صورت تقابل با هر تیمی در مراحل حذفی ، کادر فنی تیم ملی آنالیز و اطلاعات کاملی از آن حریف در اختیار خواهد داشت.

1957040

مربیان تیم ملی با توجه به اینکه بعد از فیفادی اخیر دیگر هیچ مسابقه دوستانه و تدارکاتی دیگری برگزار نشده تا آخرین بازی هر تیم را تماشا کرده و اطلاعات کاملی از این تیم‌ها به دست آورده اند.

گفتنی است جام ملت‌های آسیا از تاریخ 22 دی ماه در قطر برگزار خواهد شد و 24 تیم در قالب شش گروه چهار تیمی رقابت خواهند کرد.
تیم ملی ایران با تیم های امارات، هنگ کنگ و فلسطین همگروه است و در نخستین بازی این تورنمنت روز 24 دی ماه به مصاف امارات خواهد رفت.