به گزارش "ورزش سه"، شرایط پایین جدول طوری شده که گرفتن حتی یک امتیاز هم می‌تواند جایگاه و سرنوشت تیم‌ها را تغییر بدهد و شاگردان ایگناسیو مارتینز به خوبی این موضوع را متوجه شدند و در سه دیدار سخت اخیرشان مقابل تیم‌های مدعی استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن که دو بازی را بیرون از خانه انجام دادند، دو امتیاز به دست آوردند.

شاگردان مارتینز که طی چهار روز در اصفهان دو بازی انجام دادند، در مسابقه اخیرشان توانستند ذوب‌آهن را متوقف کنند و اجازه ندهند این تیم با کسب پیروزی به رده چهارم جدول برسد و بالاتر از پرسپولیس و ملوان قرار بگیرد و از سوی دیگر هم شرایط خودشان را نیز بهتر کردند.

فولاد خوزستان که پس از متوقف کردن شاگردان نکونام و پشت سر گذاشتن دیدار با سپاهان، امیدوار به کسب امتیاز برابر ذوب‌آهن بود، توانست دست پر به اهواز برگردد تا هم‌امتیاز با صنعت نفتِ رده یازدهمی شود و شرایط خود را بهتر کند.

ایگناسیو مارتینز با متوقف کردن استقلال و ذوب‌آهن، نتایج مورد علاقه دیگر تیم‌های بالای جدول از جمله سپاهانِ ژوزه مورایس و تراکتورِ پاکو خمس را به دست آورد و فولاد را هم توانسته از رتبه‌های پایین نجات بدهد تا با روحیه بهتری با استقبال دیدار با پیکان بروند.

فولاد خوزستان در دو مسابقه آینده و باقی‌مانده از دور رفت لیگ برتر باید به مصاف پیکان و نساجی مازندران، دو تیمی که پایین‌تر از آنها قرار دارد، برود و می‌تواند با برتری در این دو مسابقه شرایط ایده‌آلی پیدا کند.