به گزارش "ورزش سه"، دادگاه عالی اتحادیه اروپا روز گذشته حکمش را درباره پرونده سوپرلیگ و یوفا اعلام کرد و به این ترتیب به این رقابت‌ها اجازه برگزاری داد. 

دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا که همچنان در این رقابت‌ها باقی‌مانده بودند اعلام کردند که قصد دارند این مسابقات را بار دیگر و با فرمت جدید و باشگاه‌های بیشتری برگزار کنند اما موج مخالفت با این تصمیم از روز گذشته سراسر باشگاه‌های اروپایی را فراگرفته است. 

پیش از این باشگاه‌هایی چون بایرن مونیخ، دورتموند، پاری سن ژرمن، اینتر، چلسی، تاتنهام، منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالفت خودشان با برگزاری سوپرلیگ را اعلام کرده بودند و حالا باشگاه آرسنال هم به این جمع ملحق شده است. 

1969746

در بیانیه رسمی منتشر شده از سوی باشگاه آرسنال آمده است: «باشگاه فوتبال آرسنال از رای دادگاه عالی اروپا در روز پنجشنبه 21 دسامبر 2023 مطلع شد و موضع ما در رابطه با سوپرلیگ تغییر نکرده است. ما همچنان به حضور در رقابت‌های یوفا و همکاری با دیگر باشگاه‌‌های اروپایی و اتحادیه باشگاه‌های اروپا ادامه خواهیم دید.»

به نظر می‌رسد که فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا این‌بار برای متقاعد کردن دیگر باشگاه‌های اروپایی برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ در پیش خواهند داشت و یوفا با تمام توان در تلاش است تا لیگ قهرمانان اروپا و سایر رقابت‎‌های مربوط به این سازمان را همچنان در جایگاه قبلی ادامه دهد.