به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لالیگا در زمین آلاوس روبه‌روی این تیم قرار گرفت و موفق شد با یک گل به پیروزی برسد. 

این سه امتیاز ارزش بسیار زیادی برای شاگردان کارلو آنچلوتی داشت چون با توجه به تساوی خیرونا در بازی برابر رئال بتیس توانستند با این تیم هم امتیاز شوند و به لطف تفاضل گل بهتر بار دیگر صدر جدول لالیگا را در اختیار داشته باشند. 

اتفاق بدی که برای رئال در این بازی رخ داد این بود که ناچو پس از تکل بسیار خشنی که روی پای بازیکن حریف زد و با تذکر کمک داور ویدیویی به داور وسط این بازی با کارت قرمز روبه‌رو و از زمین بازی اخراج شد. 

1969836

اما نکته جالبی که اخراج این بازیکن داشت این بود که او حالا به اولین بازیکن پس از راموس تبدیل شد که دو کارت قرمز در یک فصل از رقابت‌های لالیگا دریافت کرده است. آخرین‌بار راموس بود که در فصل 18-2017 در دو دیدار با کارت قرمز داور روبه‌رو شده بود. 

غیبت ناچو در دیدارهای پیش رو که احتمال دارد به دلیل تکل خشنش محرومیت بیشتری را برایش به همراه داشته باشد بسیار به ضرر رئال خواهد بود که ادر میلیتائو و داوید آلابا را هم به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار ندارد و عملا به‌جز آنتونیو رودریگر مدافع میانی دیگری را در اختیار نخواهد داشت.