به گزارش "ورزش‌ سه"، گل‌گهر در شرایطی فصل را آغاز کرد که در خط دروازه، خط دفاعی و خط میانی شرایط قابل قبولی داشت، اما اوزوزنیدیس به شدت با کمبود بازیکن در خط هجومی مواجه بود.

به همین دلیل تلاش مدیران باشگاه برای تقویت تیم در بخش هجومی آغاز شد و با به خدمت گرفتن روبرتو تورس و میشل تی‌ورده شرایط به مراتب نسبت به هفته‌های آغازین در اردوی گل‌گهر بهبود پیدا کرد.

حالا و در آستانه بازی با استقلال و در شرایطی که بسیاری از تیم‌ها به استثنای گل‌گهر، سپاهان، پرسپولیس و نساجی 13 مسابقه برگزار کرده‌اند، یونس دلفی هم به فهرست نفرات در دسترس سرمربی یونانی گل‌گهر اضافه شد.

دلفی که ستاره تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی 2017 بود، خیلی زود با درخشش در استقلال خوزستان لژیونر شد و طی سال‌های اخیر بازی در لیگ بلژیک و کرواسی را هم تجربه کرده است. او توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست و مهاجم را دارد و بی‌شک دست اوزونیدس برای انتخاب ترکیب تیم بازتر خواهد شد و حالا باید منتظر ماند و دید آیا این مربی از دلفی در مصاف با استقلال استفاده خواهد کرد یا خیر.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که با مصدومیت مهران گلزاری و تیکدری کمی شرایط برای اوزونیدیس و کادر فنی گل گهر در بخش دفاعی و میانی جهت انتخاب بازیکنان دشوارتر شده، اما اضافه شدن دلفی در این شرایط خبر خوشی برای سرمربی یونانی و دستیارانش به شمار می‌رود.