به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال چادرملو اردکان شگفتی‌ساز این فصل لیگ دسته اول بوده که توانسته با هدایت سعید اخباری فراتر از انتظار کار کند و بالاتر از تیم‌های پرمهره‌ای مثل خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجر سپاسی، سایپا، مس کرمان و... در صدر جدول قرار بگیرد و مقتدرانه به قهرمانی در دور رفت برسد و حالا آماده نیم‌فصل دوم است.

سعید اخباری پس از تجربه حضور در کادر فنی سپاهان، فولاد خوزستان، گل‌گهر، پیکان و هدایت سایپا در لیگ برتر، اکنون در لیگ یک به دنبال ماجراجویی همراه با چادرملو اردکان است و می‌خواهد این تیم را به لیگ برتر برساند.

1970048

شاگردان اخباری در هشت هفته گذشته لیگ یک روند استثنایی را دنبال کردند و توانستند هفت پیروزی و فقط یک تساوی داشته باشند که این روند آنها را 38 امتیازی کرد و در صدر جدول قرار دارد که اردکانی‌ها می‍خواهند همین روند را در دور برگشت و دیدار آینده مقابل آریو اسلامشهر نیز دنبال کنند و نتیجه بگیرند.

چادرملو اردکان که توانست در 9 مسابقه خارج از خانه دور رفت 7 پیروزی به دست بیاورد و بیشترین گل زده در نیم‌فصل اول لیگ یک را داشته باشد و 10 کلین‌شیت را ثبت کند، شرایط مناسبی برای صعود دارد و اخباری امیدوار است در دومین سال هدایت این تیم، به هدفش برسد.