به گزارش "ورزش سه"، این نتایج ضعیف و بدتر شدن شرایط فنی و تاکتیکی تیم در سطح دفاع و حمله در حالی اتفاق می افتد که  گالتیه چندی پیش این مسئولیت را بر عهده گرفت و جانشین هرنان کرسپوی آرژانتینی شد که الدحیل با او زجر زیادی کشید.

با سقوط الدحیل به رتبه ششم جدول رده بندی، حالا حفظ عنوانی که در فصل گذشته به دست آورده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و خود تیم  هم تحت فشار زیادی قرار گرفته است اما کادر فنی به رهبری گالتیه روی تعطیلی لیگ به خاطر برگزاری جام ملت‌های آسیا برای رفع اشتباهات ، ایرادها و خلأهای پیش آمده حساب می‌کند تا تیمش به شرایط مطلوب برگردد و الدحیل پس از شروع مسابقات در نیم فصل دوم دوباره به تیمی قدرتمند تبدیل شود.

این مربی پس از باخت 5 بازی مقابل الاهلی از انتقاد از بازیکنان خودداری کرد و گفت: بازیکنان و عملکردی که در بازی از خود نشان دادند، نحوه بازی و تلاش‌شان را مقصر نمی‌دانم اما در این بازی گل خوردیم. وقتی در ورزشگاه خانگی خودمان 3 گل می خوریم و برنده نمی شویم به این معنی است که اشتباهاتی وجود دارد.البته یک بازیکن در طول مسابقه به صورت انفرادی خوب ظاهر شد و او در دوره آینده محور کار ما خواهد بود.

گالتیه با اذعان به اینکه بعد از این شکست که یکی از باخت‌های متوالی این تیم در دوره اخیر است، بسیار ناامید شده، گفت: با وجود اینکه موفق شدیم در این دیدار 3 گل به ثمر برسانیم، اما متاسفانه 5 گل دریافت کردیم که این غیر قابل قبول است.

این مربی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بازی را با عقب افتادن به سرعت شروع کردیم به طوری که در 4 دقیقه اول دو گل دریافت کردیم و توانستیم پاسخ دهیم اما متاسفانه با وجود موقعیت‌هایی که داشتیم نتوانستیم نتیجه را تنظیم کنیم و همانطور که قبلا هم گفتم، گل‌های زیادی دریافت می‌کنیم.

گالتیه گفت: اکنون زمان استراحت است و پس از آن باید به شدت کار کنیم تا عملکرد دفاعی خود را بهبود بخشیم و توانایی خود را در مالکیت توپ افزایش دهیم. در گلزنی خوب هستیم اما گل نخوردن مهمتر است.

وی همچنین افزود: مرحله اول لیگ که بازی های رفت است را به پایان رساندیم و ناامیدکننده بود. یک ماه کامل برای آماده شدن برای مرحله دوم فرصت داریم و امیدوارم برگه های خود را مرتب کنیم و به نتایج بهتری دست پیدا کنیم. 

وی در پایان حرف‌های خود گفت: امیدوارم بتوانم بازیکنان غایب را برگردانم .آنها از نظر بدنی و فنی در شرایط خوبی قرار دارند و برای ما مهم هستند. برای همه هواداران و کارکنان باشگاه که در کار به ما کمک زیادی می‌کنند آرزو دارم سال نو مبارک باشد و من مشتاقانه منتظر حضور آنها در تیم فصل دوم لیگ هستم.