به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری پیش از بازی با فولاد در ابتدا گفت: حساسیت بازی را همه درک می‌کنیم فولاد یکی از تیم‌هایی است که خیلی با ریشه با قدمت و با امکانات است آنها بازیکنان فوق العاده خوبی دارند ولی در فصل جاری یکی از تیم‌هایی هستند که با ما تقریبا هم امتیاز هستند. بازی مهمی به لحاظ امتیازی است. شرایط جدول طوری است که اگر ما بتوانیم با تمام قدرتمان کار بکنیم، شرایطمان در جدول بسیار خوب خواهد شد.

او در مورد مصدومیت بازیکنانش گفت: چیزی که برای من در بدو ورودمان به باشگاه پیکان آزاردهنده بود مصدومیت ها بود که اذیتمان می‌کند. مجبوریم بازیکنان را در پست غیر تخصصی بازی بدهیم. مصدومیت های بازیکنان ما هر کدام بالای دو سه ماه زمان می‌خواهد. خیلی از بازیکنان ما بعد از نیم فصل به جمع ما اضافه می‌شوند.

عنایتی در ادامه گفت: اینکه تیم فوتبال پیکان فوتبال خوبی را بازی می‌کند همه دوستان در چند هفته گذشته به آن اذعان داشتند ولی خب بازی کردن وقتی منجر به پیروزی نمی‌شود ما را نگران می‌کند. سعی خودمان را می‌کنیم که در دو بازی باقی مانده تا انتهای این فصل ادامه بدهیم و نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم. کار سختی داریم چون مهره گرفتن در نیم فصل خیلی شرایط سخت و ویژه‌ای دارد. باید روی جذب مهره خیلی حساس باشیم. انشالله این چند تا بازی به پایان برسد و بعد به برنامه‌های مان در تعطیلات لیگ برسیم این تعطیلات فکر می‌کنم بتواند به تیم ما کمک بکند.

1967434

عنایتی در ادامه نسبت به داوری اینطور گلایه کرد: از چند مورد گله مند هستیم. ما چون جار و جنجال بلد نیستیم و صحبت نمی‌کنیم اینطور نباشد که دوستان فکر کنند ما نمی‌توانیم صحبت کنیم. به قانون احترام گذاشتیم و در مورد داوری و مسائل دیگر حرف نزدیم ولی نباید باعث شود که در هر بازی شرایط سختی را برای پیکان به وجود بیاورند و ما در مورد آن صحبت نکنیم من صحبت هایم را با مدیریت باشگاه انجام دادم که در این موضوع جدی‌تر باشند. پنالتی نگرفتن و شرایط را برای ما سخت کردن دور از انصاف است.

عنایتی در مورد برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: در مورد برنامه ریزی سازمان لیگ صحبت کردیم و این عجیب است که چرا تیم پیکان باید از همه تیم های لیگ برتری زودتر بازی کند. من این را متوجه نمی‌شوم. هفت هشت تیم پایین جدول باید در یک روز با هم بازی بکنند و من دلیلش را متوجه نمی‌شوم. باید ساعت ۲ بازی کنیم و بقیه تیم‌ها باید ساعت ۳ بازی کنند و اصلا دلیلش را نفهمیدیم من نامه کتبی ام را به باشگاه ارائه دادم که حداقل دلیلش را به ما بگویند. فکر می‌کنم این فیرپلی نیست و باید شرایط مساوی باشد. امیدوارم وی‌ای‌آر هم بیاید تا همه تیم‌ها در شرایط مساوی مسابقه بدهند و حقی از تیمی ضایع نشود.

او در مورد اینکه آیا بازیکنانش خودخواهی داشتند گفت؛ شاید وقتی مربی جدید به تیم اضافه شود آنها استرس داشته باشند. اما من مسئله خودخواهی را قبول ندارم. این استرس در تیم ما وجود دارد و هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شویم بیشتر می‌شود. داریم روی آن کار می‌کنیم و با یک برد همه چیز حل می‌شود. ما در سه بازی که انجام دادیم چند موقعیت بالای ۸۰ درصد گلزنی داشتیم وقتی به بار نمی‌نشیند خط دفاعی دچار استرس می‌شود. اصلاً بحث غرور و خودخواهی در بچه های تیم ما نیست.