به گزارش "ورزش سه"، به همین خاطر نساجی در 6 هفته باقی مانده هم باید خارج از استان میزبان  تیم های لیگ برتری باشد که این یک چالش جدی برای مازنی ها است. به این خاطر که استادیوم امام رضای مشهد احتمالا در هفته های پایانی در اختیار تیم شهر خودرو و فجر سپاسی هم قرار خواهد گرفت که طبیعتا تیم مشهدی در اولویت خواهد بود. البته نساجی در 6 هفته باقی مانده تنها در سه بازی میزبان است.

اما استادیوم شهید وطنی قائمشهر چه زمانی به بهره برداری می رسد؟ آخرین تصویر این استادیوم مربوط به پیامی است که جواد مولایی فرماندار قائمشهر در حمایت از بازیکنان نساجی منتشر کرده است. در پشت تصویر مشخص است عملیات زیر سازی استادیوم به پایان رسیده و کار لوله گذاری سرد و گرم در زمین هم انجام شده است و تنها موضوع باقی مانده ریختن خاک روی زیر سازی و هم چنین کشت چمن است. بر این اساس پیش بینی می شود این استادیوم با شروع فصل جدید به بهره برداری برسد و نساجی بعد از یک سال بازی در خارج از استان فصل بعد موفق به میزبانی از تیم های لیگ برتری شود.

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد بعد از سفر رییس جمهور به استان مازندران و دستور اینکه "استادیوم باید در 3 – 4 ماه آینده به بهره برداری برسد" روند بازسازی استادیوم شهید وطنی سرعت بیشتری به خود گرفته است و همان طور که اشاره شد پیش بینی می شود استادیوم شهید وطنی تا شروع لیگ برتر فصل جدید که اواخر مرداد ماه خواهد بود به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است بر اساس اقدامات صورت گرفته زیر ساخت زمین استادیوم شهید وطنی همانند استادیوم های حرفه ای شده بدین صورت که در زیر زمین دستگاه مکش آب و هم چنین سیستم گرمایشی راه اندازی شده تا در فصل زمستان چمن استادیوم به دلیل بارندگی های مداوم آسیب نبیند.