به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، با نتیجه ۲-۰ به وستهم باخت. آنها با ۲۸ امتیاز در رده هشتم قرار دارند و در این فصل شروع بسیار ضعیفی ثبت کرده‌اند.

شیاطین سرخ در این بازی فقط یک موقعیت بزرگ گلزنی داشتند و گل‌های مورد انتظار آنها هم رقم ۰.۹۱ بود. در حالی که میزبان ۲ شانس بزرگ گلزنی داشت و عدد ۱.۳۶ را برای گل‌های مورد انتظار ثبت کرد.

با این حال تن‌هاخ پس از بازی گفت:«فکر می‌کنم ما بازی را کنترل کردیم و چیزی به وستهم ندادیم. ما در بخش‌های بسیار از بازی از حریف بهتر بودیم. عملکرد خوبی داشتیم اما درنهایت هر تیمی گل بزند برنده است.»

1970362

سرمربی هلندی این صحبت‌ها را به کری براون، خبرنگار بین اسپورت گفت. او که از این حرف‌ها بسیار متعجب شده بود دوباره پرسید «پس می‌گویید عملکرد یونایتد در این بازی خوب بوده است. واقعا همینطور فکر می‌کنید؟» تن‌هاخ پاسخ داد:«بله من فکر می‌کنم ما خوب بودیم و کنترل توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتیم.»

براون پس از بازی در صفحه اکس (توییتر سابق) خود نوشت:«من از این دیدگاه و برداشت کمی شگفت‌زده شدم.» و از هواداران یونایتد نظر آنها را پرسید.