به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و آرسنال در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی می‌تواند سرنوشت صدرنشین را تعیین کند و آرسنال در صورت پیروزی می‌تواند جایگاه صدرنشین را تثبیت کند و لیورپول هم می‌تواند، بعد از لغزش هفته گذشته مقابل منچستریونایتد، مجدد به صدر جدول باز گردد.

بازی در نیمه دوم 1-1 دنبال می‌شد و لیورپول به شدت به دنبال زدن گل برتر بود. در دقیقه 72، بازیکنان این تیم روی حرکتی زیبا و ضد حمله‌ای برق آسا از زمین خودی به محوطه آرسنال رسیدند و یک موقعیت خاص 5 به 2 را خلق کردند. صلاح که تا آستانه محوطه جریمه پا به توپ بود، آن را به سمت راست خودش و برای ترنت الکساندر آرنولد فرستاد. همه چیز برای گلزنی آرنولد آماده بود اما ضربه پر قدرت بازیکن در حال دویدن به تیرک افقی دروازه دیوید رایا اصابت کرد تا این موقعیت طلایی برای لیورپول به هدر برود.

1970375
1970379
1970378
1970376
1970377

واکنش کلوپ در این صحنه بسیار دیدنی بود. او که به واکنش‌های هیجانی و بعضا خنده دار کنار زمین مشهور است، این بار هم رسیدن بازیکنانش را تا محوطه جریمه با استرس زیادی دنبال کرد و بعد از ضربه آرنولد منتظر یک گل بود که با ناکامی شاگردانش به شکلی خنده دار کنار زمین به ابراز تاسف پرداخت.