به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در خصوص صحبت‌های هفته گذشته‌اش مبنی بر اینکه پیراهن پیکان برای برخی بازیکنان این تیم گشاد است، گفت: زحمات زیادی کشیده‌ایم و دوست داریم که بازیکنان ما پیشرفت کنند. شاید آن موقع یک مقدار عصبانی‌تر بودم و آن حرف را زدم. مطمئناً تیم پیکان تغییرات زیادی را لازم دارد. ما سعی می‌کنیم این تغییرات را مثبت و به سمت منافع باشگاه کنیم. تلاش می‌کنیم که بازیکن اضافه کنیم که اهداف ما را رو به جلو ببرند.

عنایتی در خصوص اینکه با توجه به اینکه پیکان نیاز به تغییر دارد نگاهش به بازیکنان جوان‌تر نیمکت‌نشین و پایه‌های باشگاه پیکان چگونه است، عنوان کرد: ما همین‌جوری هم بازیکنانمان اکثراً ۲۳ و ۲۴ ساله هستند برای برنامه‌هایی که داریم باید ثباتی را در تیم ایجاد کنیم. الان شرایط تیمی ما باثبات نیست و نمی‌توانیم بازیکنان خیلی جوان را بازی بدهیم. منتظر این هستیم که به یک ثباتی برسیم، ولی تیم پیکان همان رویه بازیکن‌سازی را ادامه خواهد داد.

او در این خصوص ادامه داد: اگر بخواهیم به یک‌باره یک بازیکن جوان را وارد تیم بکنیم، شاید آن بازیکن از لحاظ روحی و نتیجه‌ای خراب بشود و کلاً او را از دست بدهیم. سعی خواهیم کرد که به تدریج از بازیکنان جوانمان استفاده کنیم و در سطح بازیکن‌سازی هم برای کشورمان کاری کنیم. ما قبلاً هم در هوادار این کار را انجام داده بودیم.

1967437