به گزارش ورزش سه، علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی با یکدیگر رفاقت دیرینه دارند. آنها که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با یکدیگر هم تیمی بودند و اردوهای زیادی را در تیم ملی ایران با یکدیگر پشت سر گذاشتند حالا بار دیگر با یکدیگر هم تیمی شده‌اند.

آنها فصل گذشته در نیم فصل اول، در نساجی کنار هم به میدان می‌رفتند. حالا علیرضا حقیقی رفیق خود را به عنوان سرمربی تیمش خواهد شناخت.

1970309

هوادار در دو فصل گذشته همواره علاوه بر استفاده از جوان‌ها به سراغ بازیکنان با تجربه نیز رفته است که حقیقی یکی از آنها به شمار می‌رود. البته مسعود شجاعی که فصل گذشته در نیم فصل دوم برای این تیم بازی می‌کرد شاخص‌ترین خرید آن زمان هواداری‌ها بود.

مسعود شجاعی سرمربی جدید هوادار در شرایطی این تیم بنفش‌پوش را هدایت خواهد کرد که علاوه بر حقیقی با بسیاری دیگر از بازیکنان این تیم همبازی بوده است و اختلاف سنی کمی با آنها دارد.

جالب اینکه فصل گذشته در دیدار برگشت هوادار و نساجی در ورزشگاه وطنی وقتی از مسعود شجاعی به عنوان بازیکن هوادار تقدیر به عمل آمد علیرضا حقیقی نیز برای خوش و بش خود را به او رساند و کنار مسعود عکسی به یادگار گرفت. حالا شجاعی در اولین چالش سرمربیگری خود برای هوادار باید مقابل نساجی قرار بگیرد.