به گزارش ورزش سه، هفته چهاردهم لیگ برتر امروز با برگزاری شش بازی یکشنبه سوم دی ماه و همچنین برگزاری دو دیدار در تاریخ چهارم دی ماه پیگیری می‌شود اما در این بین که به پایان نیم فصل نخست لیگ نزدیک می‌شویم، یک آمار قابل توجه در لیگ دست نخورده باقی مانده است. اگر چه استقلال و پرسپولیس تنها تیم های لیگ بیست و سوم هستند که هنوز در ورزشگاه خانگی خود شکست نخورده‌اند اما چهار تیم از کسب پیروزی در خانه خود هم عاجز بودند.

استقلال خوزستان - 3 تساوی و 4 شکست
آبی‌های  خوزستانی که در این فصل به وضوح با بدشانسی همراه بودند، هنوز در خوزستان به پیروزی نرسیده‌اند و امروز میزبان مس رفسنجان خواهند بود و باید دید آیا در برابر مسی که در چهار بازی اخیر خود شکست خورده می‌توانند اولین پیروزی فصل و همچنین پیروزی خانگی خود را جشن بگیرند یا این اتفاق قرار است به بعد از جام ملت‌ها آسیا موکول شود.

پیکان - 3 تساوی و 3 شکست
پیکان به عنوان یک تیم صنعتی و بدون هوادار فوتبال ایران این فصل در ورزشگاه خانگی خود نتایج جالبی کسب نکرده است. حال این تیم امروز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت تا ببینیم آیا شاگردان عنایتی می‌توانند اولین پیروزی خود را برابر فولاد مارتینز رقم بزنند یا خیر.

صنعت نفت ابادان - 3 تساوی و 4 شکست
آبادانی‌ها در فصل قبل هم بدترین نتایج را در بازی‌های خانگی داشتند و این هرگز اتفاق جالبی برای برزیل فوتبال ایران نیست. شاگردان ویسی در آخرین بازی خانگی خود در نیم فصل کار بسیار سختی خواهند داشت چرا که قرار است با ذوب آهنی دیدار کنند که تحت هدایت محمد ربیعی تابه‌حال خارج از خانه شکست نخورده و نتایج خوبی کسب کرده است.

هوادار - 2 تساوی و 5 شکست
بنفش پوشان پایتخت نشین که حالا شجاعی را به عنوان سرمربی خود می‌بینند این فصل بدترین نتایج را داشتند و جدای از امروز که در خارج از خانه با نساجی دیدار می‌کنند، در آخرین دیدار نیم فصل خود باید به مصاف استقلال خوزستان برود که به نظر فرصت مناسبی است تا نخستین پیروزی خانگی شاگردان شجاعی در برابر تیم قعرنشین لیگ به دست بیاید.