به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال سپاهان و آلومینیوم اراک همواره تقابل‌های حساس و سرنوشت‌سازی با یکدیگر داشتند که طلایی پوشان را با چالش مواجه کرده و امروز هم در ورزشگاه نقش جهان دو تیم به مصاف هم خواهند رفت که سید وحید کاظمی قضاوت این بازی را برعهده دارد.

سید وحید کاظمی که اخیرا در کلاس‌های آموزشی ای‌اف‌سی برای کار با سیستم وی‌ای‌آر شرکت کرد و در فهرست داوران الیت فوتبال ایران هم قرار گرفت، نخستین قضاوت خود در بازگشت از عربستان را در دیدار سرنوشت‌ساز سپاهان و آلومینیوم اراک خواهد داشت که نتیجه این بازی علاوه بر این دو تیم، برای سایر باشگاه‌ها ازجمله استقلال، پرسپولیس و تراکتور نیز حائز اهمیت زیادی است.

کاظمی که پس از بازگشت به ایران قضاوت هیچ مسابقه‌ای را برعهده نداشت و امروز باید دیدار سپاهان و آلومینیوم را در هفته چهاردهم لیگ برتر داوری کند، پیش از این در هفته دهم قضاوت تیم‌های شمس‌آذر و گل‌گهر سیرجان را برعهده داشت و قبل‌تر از آن هم در دیدار تیم‌های «استقلال- تراکتور»، «ملوان- پرسپولیس»، «مس رفسنجان- آلومینیوم اراک» و ... قضاوت داشت.

این داور الیت امیدوار است بهترین روزش را در دیدار امروز سپاهان و آلومینیوم در بازگشت به میادین تجربه کند و دوباره قضاوت خوبی را برجای بگذارد.