به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌ نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ابتدا برد استقلال خوزستان را تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و تیم‌های خوزستانی با بردهای خود دل هواداران را خوشحال کنند. دم‌تان گرم که بازی را بردید. خوشحال شدیم.

او در ادامه گفت: ذوب آهن تیم منسجم و بانظم است و سابقه جام باشگاه‌های آسیا را دارد و بسیار باتجربه است. هر ساله خوب بودند و امسال بهتر از سال‌های گذشته هستند. ما می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم و اگر توانی را که هفته گذشته گذاشتیم، بگذاریم و همان‌طور بازی کنیم، اول بردمان را در خانه جشن می‌گیریم و مردم آبادان را خوشحال می‌کنیم. این بازی برایمان حیاتی است. ذوب‌آهن هم برای بردن بازی می‌کند، چون نیم فصل است و آنها می‌خواهند جزء پنج تیم بالای جدول باشند. ما اگر ببریم، تا رتبه دهم بالا می‌آییم و یک جای امنی برای نیم فصل خواهیم داشت و مردم، مسئولان و بچه‌ها با خیال راحت به تعطیلات می‌روند و نیم فصل دوم هم باید ببینیم باشگاه چه می‌خواهد.

سرمربی صنعت‌ نفت درباره شرایط تیم‌ها در قعر جدول عنوان کرد: در لیگ هر کشوری در دنیا، به خصوص کشور ما، برنامه‌ریزی می‌کنند. باشگاه یک برنامه به مربی می‌دهد و مربی هم یک برنامه به باشگاه می‌دهد که می‌خواهیم چه کار کنیم. شش تیمی که الان پایین جدول هستند، برای نیفتادن می‌جنگند و ما بالاتر از همه اینها هستیم. شش تیم برای سهمیه می‌جنگند و ۳-۴ تیم هم برای قهرمانی می‌جنگند که معلوم هستند.

1968821

ویسی درباره برنامه صنعت نفت برای مسابقه فردا توضیح داد: ما پلن A و B نداریم و برای بردن بازی می‌کنیم تا رتبه‌مان را ارتقا بدهیم و به جای امن جدول برسیم تا مردم که رتبه ما را می‌بینند، خوشحال باشند. با تمرکز بالا و اراده بالا برای برد بازی می‌کنیم. ضمن اینکه ذوب‌آهن هم برای برد بازی می‌کند و یک تیم بسیار خطرناک است. فکر می‌کنم خطرناک‌ترین تیمی که با آن بازی داریم، ذوب‌آهن است و ما این خطر را احساس کرده‌ایم.

او در واکنش به اینکه ذوب‌آهن در ۳۰ دقیقه اول کار را تمام می‌کند، عنوان کرد: همان‌طور که گفتم، باید کاملا روی بازی تمرکز کنیم. باید از سوت شروع تا سوت پایان تمرکز کنیم و مطمئنا با برنامه بازی خواهیم کرد تا بتوانیم سه امتیاز را همین‌جا نگه داریم.

سرمربی نفت درباره غیبت تماشاگران در این مسابقه اظهار داشت: اتفاقاتی که آن بازی افتاد، لایق فوتبال خوزستان و مردم آبادان نیست. ۳-۴ نفر از بالا به پایین پریدند، خوب نیست. اگر نماینده AFC بالا نشسته بود و چنین اتفاقی می‌افتاد، خیلی زشت بود. این کار را نکنید که لذت فوتبال را ببریم.

ویسی در خصوص شرایط روحی بازیکنان صنعت نفت پس از تساوی برابر شمس آذر توضیح داد: شمس آذر یک تیم بسیار بی‌محابا بود که ما از آن می‌ترسیدیم و بسیار باتمرکز بازی کردیم. اگر همان تمرکز را داشته باشیم، روز خواهیم داشت.

او در مورد بازی با تراکتور نیز گفت: اگر ما سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم، با اعتماد به نفس بیشتری به بازی با تراکتور می‌رویم.

1917507

ویسی در پاسخ به اینکه در نیم فصل دوم در صنعت نفت حضور خواهد داشت، عنوان کرد: من بابت این سوال متاسفم اما باید جواب بدهم که مردم بفهمند. اینقدر که رسانه دنبال رفتن و نرفتن من بود، اگر دنبال حس مشکلات صنعت نفت آبادان بودند، مشکلات حل شده بود. از روزی که من گفتم نیستم بارها و بارها رسانه‌ها به من زنگ زدند. حتی به خبرنگار قزوین زنگ زدند که از ویسی سوال کن می‌روی یا می‌مانی. این خوب نیست. فشاری که روی مربی است، شاید تا حد سکته هم‌ می‌رود. من مال خودم نیستم و تحت قرارداد باشگاه هستم. به حرمت هیئت مدیره، مدیرعامل، بچه‌ها و تماشاگرانی که به خانه‌مان آمدند، گفتیم تا پایان نیم فصل هستیم و پس از آن تصمیم‌گیری با باشگاه است. خواهش می‌کنم وقتی یک نفر عصبی است و برای مثال وقتی یک بازیکن کارت قرمز می‌گیرد، مدام دامن نزنید. به هر حال خون به مغز آدم نمی‌رسد و حرفی می‌زند. از حرفم پشیمان نیستم اما دوست دارم با تمام وجودم در خدمت مردم آبادان باشم.

او در‌ واکنش به اینکه مردم آبادان خواستار ادامه حضور او در صنعت نفت هستند، گفت: بحث من مردم نیست، بحث شیطنت‌هاست. مردم در خانه من آمدند، در خیابان آنها را می‌بینم و خیلی لطف دارند و خیلی باهوش هستند. سخت‌ترین جای دنیا برای کار کردن آبادان است، چون همه فوتبال را می‌فهمند و بسیار برای من قابل احترام هستند. با عزمی قوی در این دو بازی هستم که مردم آبادان را خوشحال کنم. پس از آن هر چه خدا خواست.