به گزارش "ورزش سه"، تقریبا یک سال پیش بود که اشرف حکیمی ستاره مراکشی از اینتر جدا شد و به پی‌اس‌جی پیوست. این یک انتقال ساده نبود چرا که اشرف فصل قبل زیر نظر آنتونیو کونته نقش مهمی در قهرمانی اینتر داشت و جدایی او در ابتدا غیر قابل باور به نظر می‌رسید. برای بسیاری از هواداران اینتر اشرف یک بازیکن محبوب و بی جانشین بود ولی یک سال بعد دیگر کمتر کسی غیبت او را حس می‌کند. 

 

اشرف با 60 + 10 میلیون یورو راهی پی‌اس‌جی شد و در عوض دنزل دومفریس از پی‌اس‌وی آیندهوون با 15 میلیون یورو به نراتزوری پیوست. ستاره 26 ساله هلندی در یورو 2020 خوش درخشید و اینتر او را به‌عنوان جانشین حکیمی جذب کرد. 

 

 

دومفریس 45 میلیون یورو ارزان‌تر از اشرف بود ولی تا به اینجای فصل 5 گل زده و 5 پاس گل داده و نقش او در اینتر غیر قابل انکار است. در همین مقطع اشرف در پی‌اس‌جی 3 گل زده و 6 پاس گل داده است. ستاره مراکشی هرگز نتوانسته روزهای خوبش در اینتر را تکرار کند و بعضا مورد انتقاد رسانه‌های فرانسوی قرار گرفته است.

شاید هیچ‌کس جز به‌په ماروتا، مدیر ورزشی اینتر حاضر نبود ریسک فروش اشرف و جذب دومفریس را به جان بخرد ولی ستاره مراکشی با 60 میلیون یورو واگذار شد و جانشین او که 45 میلیون یورو ارزان‌تر بود، توانسته کیفیتی مشابه ارائه دهد.