به گزارش "ورزش سه"، بعد از انجام دیدار تدارکاتی با امیدهای استقلال که با برتری 6 گله شاگردان مجیدی به پایان رسید، عصر امروز و از ساعت 17، آبی‌پوشان استقلال در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف یک حریف لیگ برتری رفته و پذیرای فجرسپاسی بودند؛ تیمی که بعد از باخت مقابل گل‌گهر در بازی دوستانه، در ادامه‌ی فرآیند آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ برتر امروز برابر صدرنشین لیگ قرار گرفته بود.

فرهاد مجیدی برای ترکیب اولیه تیمش در مسابقه‌ی دوستانه‌ی امروز نفراتی انتخاب کرده بود که به نظر اکثریت آن‌ها در جمع نفرات اصلی ترکیب استقلال برای دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر خواهند بود.

در خط دروازه، حسین حسینی امروز از ابتدا برابر فجرسپاسی در بازی تدارکاتی قرار گرفته است؛ مثلث روزبه چشمی، محمد دانشگر و عارف غلامی خط دفاعی آبی‌ها را شکل می‌دهند و جعفر سلمانی و صالح حردانی از سمت چپ و راست هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی به کمک تیم‌شان خواهند آمد.

زوج مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس در میانه‌ی زمین حضور داشته و امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا دو بال تهاجمی آبی‌ها به شمار می‌روند و در نوک خط حمله نیز رودی ژستد قرار گرفته است.

البته به نظر می‌رسد در جریان دیدار دوستانه‌ی امروز، مجیدی به دیگر بازیکنان خود هم میدان بدهد تا به ترکیب ایده‌آل مدنظرش برای مصاف با سپاهان نزدیک شود.