به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی در دیدار با صنعت نفت آبادان چند بازیکن جوان را در ترکیب تیمش قرارداد و با حضور بازیکنان باتجربه‌ای چون کمال کامیابی‌نیا تناسب خوبی در تیمش ایجاد کرد.

حضور دانیال ایری در ترکیب ذوب آهن مقابل صنعت نفت یکی از نکات جالب توجه بود، پیش از این ایری مقابل مس رفسنجان و نساجی هم در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، همچنین مقابل استقلال خوزستان، شمس آذر و استقلال هم به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب حضور پیدا کرده بود، ایری که از مدافعان جوان و پا به توپ است در این مسابقه کنار رنگرز و نادر محمدی قرار گرفت و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

ربیعی در این مسابقه از محمدرضا رضایی و پویا مختاری هم در دقایق پایانی مسابقه استفاده کرد تا بازیکنان جوان بیشتری در ترکیب ذوب آهن حضور داشته باشند، البته آنها محمدحسین اسلامی بازیکن تیم ملی را هم در ترکیب تیم خود دارند که از با حضور پرشماری که فصل گذشته در ترکیب این تیم داشت از جوان‌های باتجربه این تیم به حساب می‌آید.

سرمربی ذوب آهن امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود تاکید کرد این باشگاه برنامه خاصی برای استفاده از بازیکنان جوان دارد و در ادامه روی این مسئله بیشتر پرداخته خواهد شد.