باشگاه پرسپولیس با حضور تماشاگران در بازی با ذوب آهن مشکلی ندارد

پرسپولیس مخالفتی با حضور تماشاگران در بازی با ذوب آهن ندارد.

به گزارش طرفداری، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه 19 اردیبهشت در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت و همین موضوع باعث شده مسئولان باشگاه ذوب آهن تلاش های خود را برای برگزاری این بازی با حضور تماشاگران آغاز کنند.

برهمین اساس نیز روز قبل نماینده باشگاه ذوب آهن برای حضور هواداران در بازی برابر پرسپولیس، جلسه‌ای را با سهیل مهدی برگزار کرد که البته هنوز خروجی آن اعلام نشده است.

اما نکته ای که در این میان جالب به نظر می رسد این است که باشگاه پرسپولیس مخالفتی با حضور تماشاگران ندارد و از آن جایی که طبق قانون حدود 10 درصد از تماشاگران باید طرفدار تیم میهمان یعنی پرسپولیس باشند، سرخ پوشان مخالفتی با این موضوع ندارند.

البته این موضوع هنوز از سوی باشگاه پرسپولیس به شکل رسمی اعلام نشده اما روز قبل یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفتگویی که با خبرنگار طرفداری داشت تاکید کرد باشگاه پرسپولیس همواره از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها استقبال کرده و با توجه به این که پرسپولیس هفته بعد از بازی با ذوب آهن باید با سپاهان بازی کند، به همین دلیل از برگزاری بازی با حضور تماشاگران استقبال خواهد کرد.

پرسپولیس 19 اردیبهشت در فولاد شهر به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.