پدر هریت رابسون می گوید که دخترش قصد انتشار تصاویر مربوط به مورد آزار قرار گرفتنش را نداشته است

پارتنر میسون گرینوود مورد خشونت خانگی قرار گرفته است و این موضوع باعث ایجاد حواشی بزرگی پیرامون این بازیکن شده است.

طرفداری | پدر هریت رابسون پس از اتفاقات رخ داده در صبح امروز، ساعاتی قبل به ملاقات دخترش رفت تا از نزدیک جویای حال او شود. پس از این ملاقات که در حضور نیروهای پلیس اتفاق افتاد، پدر پارتنر میسون گرینوود بیانیه ای را منتشر کرد و در خصوص این موضوع توضیحاتی به رسانه ها ارائه کرد:

ما برای اولین بار در ساعت ۶ صبح امروز متوجه این موضوع شدیم. این وحشتناک است و برای فهمیدن تمام جریانات به اینجا آمدم. به عنوان یک پدر، هرگز دوست ندارید از رخ دادن چنین اتفاقاتی برای دخترتان مطلع شوید.

پلیس در محل حضور دارد و دخترم توضیحاتش را به آن ها ارائه کرد. او به ما گفته بود که موبایلش هک شده است، از او خواستیم که آن را غیر فعال کند و دخترم این کار را انجام داد، اما دیر شده بود. او از لحاظ روحی ضربه بزرگی خورده است زیرا قصد انتشار عمومی این مسائل را نداشت. حالا این موضوع تحت کنترل پلیس است.

ما گرینوود را از چند سال قبل می شناسیم و او عضوی از خانواده ما بود. رابطه آن ها در چند ماه اخیر به خوبی پیش نمی رفت و دخترم کاملا تحت تاثیر این شرایط بود. آن ها برای مدت طولانی کنار هم بودند و پیش از این، علاقه زیادی میانشان وجود داشت.