به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی که نشست خبری عبدالله ویسی در ورزشگاه تختی مقابل خبرنگاران آبادانی طوفانی و پر از کنایه و جنجال بود، محمد ربیعی صحبت‌های خود را در کنفرانس پس از مسابقه‌اش به صورت کنترل شده و به همراه استراتژی کاهش انتظارات از تیم ذوب‌آهن آغاز کرد و ادامه داد.

نکته جالب درباره ذوب آهن حضور این تیم در رتبه پنجم جدول با 24 امتیاز است که به نسبت بضاعت سبزپوشان بالاتر از حد انتظارات بوده است. با این حال ربیعی در لیگ برتر فوتبال ایران در سه فصل گذشته همواره با تیم مس رفسنجان بودن در رتبه‌های اینچنینی تمرین کرده و حالا نیز به روش موفقیت آمیز خود در تیم تازه‌اش ادامه می‌دهد.

1971357

نکته جالب درباره این مربی حمایت از عبدالله ویسی در پایان بازی بود. او که یک شکست خانگی دیگر را نیز به نفت آبادان تحمیل کرد، به یاد خبرنگاران آبادانی آورد که همین عبدالله ویسی بوده که تیم‌شان را در لیگ برتر حفظ کرده و امسال هم می‌توانند با عبدالله در لیگ برتر بمانند و نباید او را زیر فشار بگذارند.

اگرچه خود ویسی در نشست تند و کم سابقه‌اش صحبت‌هایی به زبان آورد که فعلا هواداران فوتبال در آبادان مشغول تجزیه و تحلیل آن هستند! او یک یا چند بازیکن به خصوص مورد هدف حمله خود قرار داد و در حمایت از هواداران فوتبال آبادان برخی از بازیکنان را به کم فروشی متهم کرده و از آنها خواست تا تلاش بیشتری برای نجات نفت از وضعیت فعلی از خود نشان بدهند.

درنهایت آخرین بازی خانگی آبادانی‌ها در دور رفت لیگ فرجام خوشی نداشت، اما محمد ربیعی که حالا به جد دنبال تقویت تیمش در نیم فصل دوم و حضور در جمع مدعیان باشد، وظیفه خود را نسبت به همکارش در تیم نفت انجام داد تا یکبار دیگر نشان بدهد که از مربیان اخلاق‌گرای فوتبال ایران به حساب می‌آید.