پپ گواردیولا مثل همیشه با احترام درباره رئال مادرید صحبت کرد

پپ گواردیولا از رویارویی با رئال مادرید و حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوش‌حال است. 

طرفداری | در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در استادیوم اتحاد به مصاف هم می‌روند. به گزارش منچستراونینگ نیوز، پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن‌ها در نشست خبری پیش از این مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد: 

رویارویی با تیم‌هایی چون رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مایه افتخار است. آن‌ها سال‌های سال در این مرحله حضور یافته‌اند و حاضر بودن منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث افتخار است. مطمئنم هواداران منچسترسیتی برای حمایت بی‌قید و شرط از تیم به استادیوم اتحاد می‌آیند. آن‌ها تمام تلاش‌شان را خواهند کرد. امیدواریم بتوانیم با یک عملکرد بسیار خوب، هواداران‌مان را راضی نگه داریم. 

گواردیولا صحبت‌هایی در کمال احترام درباره رئال مادرید انجام داد: 

حضور میان بهترین تیم‌های اروپا، احساس لذت به من می‌دهد. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم با انجام دو بازی استثنایی به فینال لیگ قهرمانان برسیم. می‌توانیم انجامش دهیم. احترام زیادی برای  رئال مادرید قائل هستیم چون تیم بسیار خوبی هستند و بازی با آن‌ها باعث افتخار است. هر چهار تیم حاضر در این مرحله می‌خواهند به فینال برسند اما هرگز نباید عملکرد تیم‌های حاضر در این مرحله را دست کم گرفت. 

سرمربی منچسترسیتی درباره وضعیت بازیکنانش و رویارویی با بازیکنان رئال مادرید گفت:

 فردا درباره ترکیب اصلی تصمیم می‌گیرم چون امشب جلسه تمرینی داریم. منتظر تمرینات بعدی می‌مانم تا ببینم بازیکنانم چه فرمی دارند. مطمئنم برخی از بازیکنان فردا در پست‌هایی بازی خواهند کرد که به بازی در آن‌جا عادت ندارند اما تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد. باید مقابل رئال مادرید خوب دفاع کنیم. کریم بنزما بازیکنی فوق‌العاده است که در دوران فوتبالش گل‌های زیادی زده و باید مقابل او به خوبی دفاع کنیم. در عین دفاع خوب، باید فرصت‌های گلزنی خلق کنیم. گابریل ژسوس در پست دفاع راست؟ این اتفاق نخواهد افتاد!

پپ گواردیولا برد پرگل مقابل رئال مادرید را واقع‌بینانه نمی‌داند: 

منچسترسیتی شانسی برای رقابت با تاریخ رئال مادرید ندارد. تاریخ خودش گویای همه چیز است. ما میل رقابت با تیم آن‌ها را داریم و می‌خواهیم یک چالش رقابتی را مقابل تیم رئال مادرید داشته باشیم. سعی می‌کنیم به بهترین نحو ممکن حمله کنیم. اگر مقابل بارسلونا یا بایرن مونیخ هم بودیم، سعی می‌کردیم حمله کنیم. البته زدن چهار یا پنج گل واقع‌بینانه نیست. بازی مقابل رئال مادرید برای هر تیمی در دنیا مشکل است.