به گزارش "ورزش سه"، هویلوند بالاخره موفق شد در دیدار منچستریونایتد برابر استون ویلا که با پیروزی 2-3 این تیم به پایان رسید طلسم گل نزدنش در لیگ برتر انگلیس را بشکند و گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند. 

این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش 85 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد اما از آن زمان تا به حال و با وجود چند گلی که در لیگ قهرمانان به ثمر رساند، نتوانسته بود انتظارات را از خودش برآورده کند. 

پارکر در گفت‌وگو با Tipsbaldet درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت: «همه از منچستریونایتد و هویلوند نفرت دارند. کارشناسان و منتقدان امیدوارند که او شکست بخورد چون برای بزرگترین باشگاه دنیا بازی می‌کند و هیچکس از این موضوع راضی نیست. 

1971707

نکته مثبت این است که هواداران همیشه از او حمایت کردند و به این کار ادامه خواهند داد. من فکر می‌کنم او حتی از هم تیمی‌هایش هم ناراحت و مایوس است چون موقعیت گل عالی را برایش فراهم نمی‌کنند تا بتواند  دروازه حریفان را باز کند و گل بزند.

ویژگی خوب هویلوند این است که این ناراحتی را در زمین نشان نمی‌دهد و هرگز رفتار بدی ندارد، موضوعی که پیش از این از بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو دیدیم. من فکر می‌کنم اگر او خودخواه‌تر باشد به سودش خواهد بود. او باید به مارکوس رشفورد و الخاندرو گارناچو بگوید که هر بار که فرصت دارند توپ را برای او ارسال کنند.