به گزارش "ورزش سه"، ایگناسیو مارتینز، سرمربی اسپانیایی، که بعد از قطع همکاری باشگاه فولاد با علیرضا منصوریان هدایت این تیم را برعهده گرفت، از 9 مسابقه‌ای که روی نیمکت این تیم نشسته 12 امتیاز کسب کرده و توانسته فولاد را از قعر جدول جدا کند. با این حال شایعاتی پیرامون قطع همکاری فولادی‌ها با این سرمربی اسپانیایی در نیم فصل به گوش می‌رسد.

با وجود شایعات مطرح‌شده اما بهرام رضاییان، سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد، تصمیمی برای ایجاد تغییر روی نیمکت این تیم ندارد. او که چند روزی است در باشگاه فولاد کارش را شروع کرده، به حمایت از مارتینز پرداخته و در جلساتی که با سرمربی اسپانیایی داشته از او خواسته لیست بازیکنان مدنظرش را ارائه بدهد تا برای تقویت تیم در نیم فصل اقدام شود.

رضاییان در مصاحبه اخیر خود در این خصوص گفته است: «باید درباره موارد متعددی با مارتینز گفت‌وگو کنیم. البته پیش از این او را دیدم و به شکل مختصر صحبت کردیم، اما لازم است نشستی مفصل با هم داشته باشیم به همین دلیل زمان جلسه را به بعد از بازی با نساجی موکول کردم.»

او افزود: «در این جلسه از مارتینز برای ادامه فعالیتش برنامه می‌گیریم و در مورد لیست احتمالی او نیز صحبت خواهیم کرد. قصد داریم کار کنیم، ببینیم مربی چه می‌خواد و براساس آن حرکت خواهیم کرد. ما به فکر تقویت تیم هستیم؛ چراکه احساس می‌کنیم باید قدرتمندتر از قبل باشیم.»