به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌پوشان لیگ برتر هفته پیش مقابل استقلال خوزستان تن به شکست دادند تا بدشانسی‌های این تیم در فصل جاری ادامه‌دار شود. با این حال مدیران باشگاه مس رفسنجان حمایت خوبی از ساکت الهامی و تیمش داشتند و آنها امید دارند نوار بدشانسی‌هایشان در مصاف حساس روز دوشنبه قطع شود.

مس رفسنجان بعد از چند شکست متوالی خود را آماده مسابقه پایانی نیم فصل اول مقابل پرسپولیس می‌کند. ساکت الهامی و همکارانش سعی کرده‌اند از نظر روحی و روانی بازیکنان خود را ریکاوری کنند و البته با پوشش نقاط ضعف خود شرایط مناسبی مقابل پرسپولیس داشته باشند.

1972216

دیدار با پرسپولیس برای مسی‌ها حال و هوای دیگری خواهد داشت؛ الهامی و شاگردانش برای جبران روزهای تلخ در هفته‌های گذشته از سرخ‌پوشان پایتخت پذیرایی خواهند کرد. مس رفسنجان در دیدارهای قبلی هم با وجود شکست نشان داده پتانسیل خوبی دارد و اگر بدشانسی‌ها اجازه بدهد، می‌تواند حریف سرسختی برای بزرگان باشد.

در این شرایط الهامی امیدوار است بازیکنان خود را در روزهای باقی مانده از نظر روحی و فنی به بهترین شکل آماده نبرد با پرسپولیس کند و تیمش در این مسابقه حساس عملکردی فوق‌العاده را ارائه کند تا ضمن جبران ناکامی‌های چند هفته گذشته به لیگ برگردد و امیدوار به نیم فصل دوم به تعطیلات برود.

عکاس: امیرحسین پورابراهیمی

1972217
1972219