به گزارش "ورزش سه"، نساجی که عصر پنجشنبه در دیدار معوقه خود مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد، آخرین بازی نیم فصل را مقابل فولاد برگزار خواهد کرد. فولاد و نساجی در جدول رده‌بندی جزء تیم‌های پایینی جدول هستند و تقابل دو تیم در روز چهارشنبه 13 دی جذابیت‌های ویژه‌ای خواهد داشت.

جدا از حساسیت بازی فولاد و نساجی در هفته پانزدهم به‌خاطر شرایط جدول، تقابل دو سرمربی اسپانیایی شاغل در لیگ ایران هم قابل توجه خواهد بود. لوکاس آلکاراز که به تازگی هدایت نساجی را برعهده گرفته، چهارشنبه آینده تیمش را مقابل شاگردان ایگناسیو مارتینز به میدان خواهد فرستاد.

1971173

نکته قابل توجه این است که فولادی‌ها نسبت به نساجی 4 روز بیشتر استراحت می‌کنند؛ آخرین بازی فولاد در لیگ روز یکشنبه گذشته مقابل پیکان برگزار شد، اما نساجی پنجشنبه عصر با پرسپولیس دیدار معوقه‌اش را برگزار کرد.

استراحت بیشتر فولادی‌ها نسبت به نساجی اتفاقی است که می‌تواند به سود شاگردان ایگناسیو تمام شود. البته که فاصله میان دو بازی برای فولاد (10 روز) و دور شدن از شرایط مسابقه موضوعی است که شاید برای قرمزپوشان اهوازی دردسرساز شود.

در حال حاضر فولاد با 12 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و نساجی 9 امتیازی است و رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است. به همین خاطر بازی آینده فولاد و نساجی می‌تواند یک نبرد جذاب و تماشایی را رقم بزند.