به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. با توجه به شکست بارسلونا برابر رایو وایکانو، حالا لوس بلانکوس تنها به یک امتیاز دیگر برای قطعی کردن قهرمانی خود در لالیگا احتیاج دارد. 

از طرف دیگر رئال مادرید فردا شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. اگرچه شاگردان کارلو آنچلوتی کار دشواری پیش رو خواهند داشت اما رئال در چمپیونزلیگ همواره تیمی فوق‌العاده بوده و قطعاً آنها انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به فینال و حتی قهرمانی در این فصل از مسابقات دارند.

اما مدافع و اسطوره برزیلی باشگاه رئال مادرید آخرین روزهای حضور خود در این تیم را تجربه می‌کند. مارسلو در پایان فصل بعد از 15 سال رئال مادرید را ترک خواهد کرد. مدافع برزیلی در این مدت به تمام جام‌های ممکن با رئال دست یافت و حالا در آستانه تبدیل شدن به پر افتخار‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه است.

مارسلو اکنون در کنار خنتو بزرگ با 23 جام پرافتخارترین بازیکن رئال مادرید محسوب می‌شود. در واقع با توجه به اینکه تقریباً قهرمانی رئال در لالیگا قطعی شده می‌توان لقب پر افتخار‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه را از حالا به مدافع برزیلی داد.

تمام افتخارات مارسلو با پیراهن رئال مادرید تا اینجا به این شرح است:
5 لالیگا 
5 سوپرکاپ اسپانیا 
4 لیگ قهرمانان اروپا
4 جام باشگاه های جهان 
3 سوپرجام اروپا 
2 کوپا دل ری