به گزارش "ورزش سه"، خیرونا این فصل یکی از بهترین‌ تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا بوده و درخشش بازیکنان حاضر در ترکیب این تیم توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرده است. 

یکی از این بازیکنان که عملکرد درخشانی را از ابتدای فصل تا به حال به نمایش گذاشته، گارسیا است که به یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در خط میانی تبدیل شده و درخششی که در ترکیب این تیم داشته تحسین بسیاری را برای او به همراه آورده است.

حالا جرارد رومرو، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، اعلام کرده که مذاکرات باشگاه بارسلونا با خیرونا برای جذب این بازیکن به‌صورت جدی آغاز شده و این احتمال وجود دارد که او به زودی و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی راهی این تیم شود. 

1972395

ژاوی پیش از این از مدیران بارسا خواسته بود که برای جذب یک هافبک دفاعی در ژانویه اقدام کنند و حالا این بازیکن به اولویت اول آنها تبدیل شده است. بند فسخ او 20 میلیون یورو است اما احتمال دارد که بازیکنانی مانند پابلو توره یا اوریول رومئو در این قرارداد دخیل شوند. 

گارسیا چند هفته قبل در صحبتی با خبرنگاران گفته بود: «من عاشق این هستم که برای بارسا بازی کنم. این باشگاهی است که همیشه از زمانی که کودک بودم بسیار دوستش داشتم.»