به گزارش "ورزش سه"، پیکان باید فردا در دیداری حساس از هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر، به مصاف استقلال برود. رضا عنایتی در نشست خبری پیش از این مسابقه به صحبت درباره تقابل با آبی‌های پایتخت پرداخت و البته به کمبود بازیکن در تیمش نیز اشاره کرد.

سرمربی خودروسازان در بخشی از صحبت‌هایش از خالی بودن نیمکتش برای انجام تعویض خبر داد و حتی اعلام کرد چنانچه بازیکنان پیکان دچار سرماخوردگی شوند، او با مشکل بزرگی روبه‌رو خواهد شد.

همین موضوع باعث شد تا عنایتی درباره تقویت پیکان در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل صحبت کند. او درباره اینکه با مدیران صحبتی داشته است یا نه، گفت: بله صحبت کلی داشتیم. تیم‌هایی که طرفدار ندارند، خیلی به آنها پرداخته نمی‌شود. ما چهار هفته یک مدافع وسط تخصصی نداشتیم. شما می‌بینید ما از بازیکنانی در خط دفاعی بازی می‌دهیم که پست تخصصی‌شان نیست.

ویدئو: 320690

او ادامه داد: ما فلاح را از پست وینگر و فوروارد آورده‌ایم و در دفاع قرار داده‌ایم، یا منصور باقری را از مرکز میدان به دفاع آوردیم. حتی خود صدقی هم مدافعی برای پست سه دفاعه نیست، ولی به این چیزها پرداخته نمی‌شود. ما صحبت‌های خود را کرده‌ایم و آقای مددی هم این قول را داده است که در نیم‌فصل بازیکن جدید بگیریم.

عنایتی اضافه کرد: البته شما این را می‌دانید جذب بازیکن خوب در نیم فصل کار خیلی خیلی سختی است، ولی ما تلاش‌مان را می‌کنیم که نقاط ضعف‌مان را در نیم‌فصل پوشش بدهیم.

او درباره اینکه اسامی بازیکنانی چون معین عباسیان، محمد ستاری و علی قربانی برای پیوستن به پیکان مطرح شده، گفت: ما یک لیست هفت - هشت نفره را به باشگاه داده‌ایم، ولی اجازه بدهید تا زمانی که به عقد قرارداد نرسد، در این‌باره صحبت نکنیم. فعلاً تمرکزمان روی دیدار فرداست و بعد از آن هر اتفاقی که بیفتد، از طریق رسانه باشگاه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

عنایتی در پایان گفت: طبیعی است که با بازیکنان مختلفی وارد مذاکره شویم و ان‌شاءالله وقتی که نهایی شود، از طریق سایت باشگاه اطلاع می‌دهیم تا همه در جریان قرار بگیرند.