به گزارش ورزش سه، دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز قرار است در هفته چهاردهم لیگ برتر، فردا به مصاف یکدیگر بروند. عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه آخرین بازی نیم فصل است، تیم‌ها چه مهمان باشند چه میزبان تمام تلاش خود را می‌کنند تا با دست پر و امتیازات به تعطیلات بروند. تیم تراکتور مقابل هوادارانش تیم بسیار زهردار و شناخته شده‌ای هست. امیدوار هستم هواداران پرشور تبریزی بازی بسیار خوبی ببینند و لذت ببرند. ماهم می‌خواهیم دست پر به آبادان برگردیم و بعد از آن به نیم فصل برویم تا کارهای نیم فصل بعدی را انجام دهیم.

او درباره اتفاقات رخ داده در تمرین صنعت نفت توضیح داد: بابت این اتفاق متأسفیم. نباید این اتفاق رخ می‌داد. هواداران از نتایج ما ناراحت بودند، ما هم هیچ بازیکنی را محروم نکردیم. تمامی آنها فردا هستند و می‌خواهند جبران گذشته را انجام دهند تا هواداران خودمان را با خودمان آشتی دهیم.

ویدئو: 320705

سرمربی باتجربه تیم صنعت نفت اضافه کرد: در بازی‌ها ما واقعا بدشانس بودیم. واقعا بدشانس بودیم و جزوی از فوتبال است. به گفته سرمربی‌هایی که از آنها در سه بازی اخیر باختیم موقعیت نداشتیم. نباید می‌باختیم و باختیم، مربی‌ای نیستم که بنالم و بگویم بدشانس بودم، اتفاقات کاملا فوتبالی بود. تیم ما برای اینجای جدول بسته شد. متاسفانه در هفته‌های اخیر گلزنی نکردیم اما در قبل‌تر گلزنی ما بهتر بوده ولی در گل خوردن و تمرکزمان خصوصا در آبادان خوب نبوده است. امیدوار هستم فردا با یک برنامه خاص جلوی مهاجمان زهردار تراکتور را بگیریم و نهایت استفاده را از خط حمله ببریم.

ویدئو: 320706
ویدئو: 320704

وی ادامه داد: تیم ما ده نفره مقابل پرسپولیس، رفت در دقیقه ۹۷ گل زد و توانست یک امتیاز بگیرد و دو امتیاز آنها را بسوزاند، یعنی قابل احترام است. اتفاقاتی برای من افتاد که واقعا دوست داشتنی بود. فردا با تمام وجود، شجاعت و تلاش تک تکمان بازی می‌کنیم تا دست پر مقابل تراکتور خارج شویم.

ویدئو: 320707

او در پایان نسبت به آینده حضورش در صنعت نفت خاطرنشان کرد: تیمی که ما بستیم برای ماندن در لیگ هست. تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گل گهر و تراکتور همانطور که یک روز استقلال اول هست، یک روز پرسپولیس، یک روز سپاهان و دیگر تیم‌ها، مشخص است که برای بالای جدول بسته شده. در پایین جدول هم یعنی از رتبه دهم به پایین، هر هفته سیزدهم، دوازدهم، شانزدهم یا رتبه‌های دیگر هستیم. آنقدر تلاش می‌کنیم تا جایگاه خودمان را به دست بیاوریم. جایگاه ما از نظر جدولی شاید برای خودمان خوب نیست اما همه با یک امتیاز بالا و پایین هستیم و می‌جنگیم برای رتبه مورد نظر. اینکه بیایند بگویند این چه تیمی است بستی؟ می‌گویم این بی انصافی است. تا این بازی کارم را با تمام وجود انجام می‌دهم و فردا از حال و احوال خودم خواهم گفت.

ویدئو: 320708