به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل و بعد از دیدار نفت آبادان مقابل گل گهر سیرجان بود که عبدالله ویسی در واکنش به شعارهای هواداران آبادانی علیه خودش کناره‌گیری کرد. او در مصاحبه بعد از بازی گفت که امکان ندارد به نفت برگردد اما بعد از جلسه‌ای که با مدیران باشگاه داشت تصمیم دیگری گرفت.

در آن نشست ویسی با مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان قرار بر این شد که سرمربی برزیلی‌های ایران تا پایان نیم فصل اول هدایت این تیم را برعهده داشته باشد و بعد از آن جدا شود.

اگرچه ویسی دیگر در این خصوص صحبتی بر زبان نیاورده اما مصاحبه امروز او قبل از مصاف با تراکتور کمی مشکوک بود. ویسی در پایان این نشست خبری گفت: «تا این بازی کارم را در این بازی با تمام وجود انجام می‌دهم و فردا درباره وضعیت خودم حرف می‌زنم.»

با این تفاسیر این احتمال وجود دارد که ویسی بعد از بازی با تراکتور در روز شنبه تصمیم خود مبنی بر جدایی را قطعی کند و از جمع نفتی‌ها جدا شود. باید منتظر ماند و دید حالا که صنعت نفت برای بازی با تراکتور 1200 کیلومتر دورتر از آبادان و در شهر تبریز است، چه صحبت‌هایی را از زبان ویسی در کنفرانس خبری بعد از مسابقه شنبه خواهیم شنید.