فدریکو والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با منچسترسیتی حاضر شد.

رئال مادرید سه شنبه شب از دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان منچسترسیتی است. فدریکو والورده، هافبک اروگوئه ای لوس بلانکوس در کنار سرمربی تیم به کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رفت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، والورده در خصوص شکست مقابل منچسترسیتی در سال 2020 گفت:

آنها مشخصاً تیم فوق العاده ای هستند. سال ها مثل یک تیم در کنار هم بازی کرده اند و این دینامیک فوق العاده ای در این تیم ایجاد کرده است. می دانند که چکار می کنند، به وظایفی که باید انجام دهند آشنا هستند و می دانند بعد از دست دادن توپ چه حرکتی باید بکنند. تاریخچه رئال مادرید در این رقابت ها مهم است. ما با رویکرد اینکه هر بازی، آخرین بازی است، به میدان می رویم و می خواهیم پیروز شویم.

باید با فکر و قلب خود بازی کنیم. باید با فکر بازی کنیم تا استرس و فشار را کنترل کنیم و با قلب خود از ارائه تمام توان در طول 90 دقیقه اطمینان حاصل کنیم. من همیشه سعی می کنم نهایت توانم را در اختیار تیم بگذارم. از بازی در خط میانی احساس راحتی می کنم چون آنجا می توانم کیفیتم را نشان دهم. همیشه در دسترس مربی و تیم هستم و می توانم در سمت راست هم وظایف خود را انجام دهم.

برای هر احتمالی آماده هستیم. واقعاً در پاریس به مشکل خوردیم و در دیدار برگشت، با حمایت هواداران خود نتیجه را برگرداندیم. مقابل چلسی خوب بازی کردیم و در دیدار برگشت به سختی صعود کردیم. امیدوارم در این مرحله طی هر دو بازی رفت و برگشت خوب ظاهر شویم و بتوانیم صعود کنیم.

شما اینجا هر روز چیزی یاد می گیرید. در این باشگاه و با این هم تیمی ها، نه تنها به عنوان بازیکن پیشرفت می کنید، بلکه به عنوان یک شخص هم همینطور است. به دلیل آسیب دیدگی مدتی دچار افت شدم و بعد از آن تعهدم را نشان دادم. فوتبال همیشه به شما یک شانس مجدد می دهد و من سخت تلاش کردم تا جایگاهم در ترکیب اصلی را پیدا کنم و حالا زمان لذت بردن از آن رسیده است.

ما در مادرید هستیم چون توانایی کنار آمدن با شرایط خوب و بد را داریم. باید ثابت کنید که می توانید چنین کاری انجام دهید و به تیم انرژی منتقل کنید. ما شخصیت داریم. ما باید از بازیکنان با تجربه تر تغذیه کنیم چرا که باید خیلی پیشرفت کنیم.