به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر در ابتدای این فصل پس از ماه‌ها از بند مصدومیت رها شد و توانست به ترکیب بایرن مونیخ برگردد. او همچنین در آستانه بازگشت به تیم ملی آلمان نیز قرار دارد.

رسانه‌های زیادی تأیید کرده‌اند که یولیان ناگلزمان قصد دارد نویر را به‌عنوان دروازه‌بان اول‌ آلمان انتخاب کند. محافظت از دروازه تیم ملی در یورو ۲۰۲۴ که با میزبانی همین کشور برگزار می‌شود، می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین ماموریت‌های مانوئل نویر باشد.

1972553

عملکرد او در بازگشتش از مصدومیت در اواخر سال ۲۰۲۳ یکی از دلایل اصلی تصمیم ناگلزمان است. نویر در جدیدترین مصاحبه‌اش، در مورد سالی که گذشت و تاثیرش بر آینده گفت: «به‌طور کلی، امسال مطمئناً بیش از هر سال دیگری بر من تأثیر گذاشته است. هم تاثیر مثبت و هم منفی. سال پرتنشی بود. با نگاهی به گذشته، در واقع برای خیلی چیزها سپاسگزارم. امیدوارم ۲۰۲۴ سال بهتری باشد.»

دروازه‌بان ۳۷ ساله بایرن مونیخ همچنین درباره اینکه می‌تواند تا ۴۰ سالگی به فوتبال ادامه دهد، اضافه کرد: «من هنوز اهداف ورزشی زیادی در ذهنم دارم که برای تحقق به کمی زمان نیاز دارند. هرگز نگفتم که تا ۴۰ سالگی بازی خواهم کرد. بیشتر ملاکم این است که تا وقتی که از فوتبال لذت ببرم و بتوانم مفید واقع شوم و همچنین به من نیاز داشته باشند به بازی ادامه دهم. هر چیزی ممکن است رخ دهد، شاید تا پس از ۴۰ سالگی نیز بازی کردم.»