به گزارش "ورزش‌سه"، هفته پایانی رقابت‌های نیم فصل اول لیگ بیست و سوم از ساعاتی دیگر با برگزاری دو مسابقه آغاز خواهد شد. در تهران استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می‌رود و در تبریز هم تراکتور از صنعت نفت آبادان میزبانی می‌کند. دو دیداری که برای هر 4 تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و دو تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند و دو تیم دیگر برای فرار از منطقه سقوط. با این حال در کمال تعجب هنوز کمیته داوران فدراسیون فوتبال که این روزها نیز به شدت به دلیل عملکردی که داشته، زیر تیغ تند انتقادات قرار دارد، اسامی داوران هفته پانزدهم را اعلام نکرده است!

طبق اخبار اختصاصی "ورزش‌سه"، یاسر همرنگ روز آینده دیدار تراکتور و نفت آبادان را سوت خواهد زد و  سامان امیرسلطانی داور جوان فوتبال کشور نیز بازی استقلال و پیکان را قضاوت می‌کند. 

1972702
آخرین دیداری که کاظمی قضاوت کرد در هفته سیزدهم میان سپاهان و آلومینیوم بود و این داور با اخراج 3 بازیکن سپاهان حسابی خبرساز شد. او حالا آماده قضاوت دیدار حساس مس و پرسپولیس می‌شود و باید دید در این مسابقه چه عملکردی خواهد داشت.

همینطور وحید کاظمی داور قائمشهری نیز قاضی دیگر دیدار حساس و نفس‌گیر این هفته از رقابت‌ها میان مس رفسنجان و پرسپوليس است. 

البته حالا باید منتظر ماند و دید که آیا کمیته داوران از طریق سایت رسمی فدراسیون اسامی تیم داورانی که برای قضاوت هفته پایانی نیم فصل اول انتخاب کرده را اعلام خواهد کرد یا خیر.

گفتنی است در روز دوم هفته پانزدهم هوادار با استقلال خوزستان و آلومینیوم با ملوان بازی خواهد کرد. روز دوشنبه هم بازی با سپاهان در قزوین مقابل شمس آذر و پرسپولیس در رفسنجان مقابل مس پیگیری می‌شود.

1972703
آخرین قضاوت سلطانی هم به مانند کاظمی در هفته سیزدهم بوده که در اراک مصاف آلومینیوم و گل گهر را قضاوت کرد. این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل تمام شد. او باید تا ساعاتی دیگر در آزادی برای دو تیمی که هدایت آنها برعهده جواد نکونام و رضا عنایتی است سوت بزند.

درنهایت در روز پایانی نیز ذوب آهن با گل گهر و فولاد با نساجی مازندران بازی می‌کند تا پرونده نیم فصل اول بسته شود و همه نگاه‌ها معطوف به جام ملت‌های آسیا و حواشی و اخبار آن شود.